Gå til innhold

Gave til 30-åring. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skal i 30-årsdag til kusina mi neste helg, og har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe til henne. Hadde god kontakt i barndoms- og ungdomstiden, men ikke så mye de siste årene. Spurte henne om hva hun ønsket seg, men har ikke fått noe svar.

Hva kjøper man til en 30 årig jente? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

gavekort på spa el.l.?

Hun bor så langt unna, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få kjøpt gavekort på noe til henne.

Ellers takk for forslaget. :)

Skrevet

Hvis hun drikker vin, så går det an å gi et par flasker kvalitetsvin.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis hun drikker vin, så går det an å gi et par flasker kvalitetsvin.

Jeg tror hun drikker vin, ja. Hva er kvalitetsvin som passer i en 30-årsgave, da? Jeg har aldeles ikke peiling på vin. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg tror hun drikker vin, ja. Hva er kvalitetsvin som passer i en 30-årsgave, da? Jeg har aldeles ikke peiling på vin. :)

Spør på polet, der har dem peil!

Skrevet

Jeg er helt idiot på området, men pleier å spørre på polet og få god hjelp til slike gavekjøp der.

laguna1365380434
Skrevet

Spander at dere går på byen og drikker martinis eller margaritas! :-D Og på vorspillet spiller du egenbrent vorspillmix (som hun får etterpå), der du tar utgangspunkt i fellesopplevelser, konserter etc..Det er gøy, hvis hun er litt byenjente!

Fine ting fra Body-shop, eller en bra bok eller en film gleder jo også retttenkende mennesker.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Spander at dere går på byen og drikker martinis eller margaritas! :-D Og på vorspillet spiller du egenbrent vorspillmix (som hun får etterpå), der du tar utgangspunkt i fellesopplevelser, konserter etc..Det er gøy, hvis hun er litt byenjente!

Fine ting fra Body-shop, eller en bra bok eller en film gleder jo også retttenkende mennesker.

:-)

Takk for forslag! :)

Blir litt vanskelig å ta henne med på byen, hun bor på en plass som er ukjent for meg, og jeg skal bare være der et par dager. Skal nok få festa fra oss likevel! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg er helt idiot på området, men pleier å spørre på polet og få god hjelp til slike gavekjøp der.

Ja, må nok gjøre det. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Spør på polet, der har dem peil!

Det er nok lurest, ja! :)

Skrevet

Du kan kj;pe gavekort hos kjeder. eks parfymeri. parfymelle f.eks. De selger mye nyttig for oss jenter og jeg ble veldig glad for det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan kj;pe gavekort hos kjeder. eks parfymeri. parfymelle f.eks. De selger mye nyttig for oss jenter og jeg ble veldig glad for det.

Bra forslag, takk. :)

hare1365380455
Skrevet

Gavekort på gavebutikk eller en annen butikk. Eller kanskje du finner noe i gavebutikken?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gavekort på gavebutikk eller en annen butikk. Eller kanskje du finner noe i gavebutikken?

Ja, det er lurt, men hun bor som sagt ikke der hvor jeg bor. Det blir litt vanskelig å kjøpe gavekort når jeg ikke vet hva slags butikker som fins der hun bor, og om de har de samme kjedene her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...