Gjest Princess Peach Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Skal i 30-årsdag til kusina mi neste helg, og har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe til henne. Hadde god kontakt i barndoms- og ungdomstiden, men ikke så mye de siste årene. Spurte henne om hva hun ønsket seg, men har ikke fått noe svar. Hva kjøper man til en 30 årig jente? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 gavekort på spa el.l.? Hun bor så langt unna, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få kjøpt gavekort på noe til henne. Ellers takk for forslaget. 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hvis hun drikker vin, så går det an å gi et par flasker kvalitetsvin. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hvis hun drikker vin, så går det an å gi et par flasker kvalitetsvin. Jeg tror hun drikker vin, ja. Hva er kvalitetsvin som passer i en 30-årsgave, da? Jeg har aldeles ikke peiling på vin. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg tror hun drikker vin, ja. Hva er kvalitetsvin som passer i en 30-årsgave, da? Jeg har aldeles ikke peiling på vin. Spør på polet, der har dem peil! 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg tror hun drikker vin, ja. Hva er kvalitetsvin som passer i en 30-årsgave, da? Jeg har aldeles ikke peiling på vin. Jeg er helt idiot på området, men pleier å spørre på polet og få god hjelp til slike gavekjøp der. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Spander at dere går på byen og drikker martinis eller margaritas! :-D Og på vorspillet spiller du egenbrent vorspillmix (som hun får etterpå), der du tar utgangspunkt i fellesopplevelser, konserter etc..Det er gøy, hvis hun er litt byenjente! Fine ting fra Body-shop, eller en bra bok eller en film gleder jo også retttenkende mennesker. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Spander at dere går på byen og drikker martinis eller margaritas! :-D Og på vorspillet spiller du egenbrent vorspillmix (som hun får etterpå), der du tar utgangspunkt i fellesopplevelser, konserter etc..Det er gøy, hvis hun er litt byenjente! Fine ting fra Body-shop, eller en bra bok eller en film gleder jo også retttenkende mennesker. :-) Takk for forslag! Blir litt vanskelig å ta henne med på byen, hun bor på en plass som er ukjent for meg, og jeg skal bare være der et par dager. Skal nok få festa fra oss likevel! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg er helt idiot på området, men pleier å spørre på polet og få god hjelp til slike gavekjøp der. Ja, må nok gjøre det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Spør på polet, der har dem peil! Det er nok lurest, ja! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Du kan kj;pe gavekort hos kjeder. eks parfymeri. parfymelle f.eks. De selger mye nyttig for oss jenter og jeg ble veldig glad for det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Du kan kj;pe gavekort hos kjeder. eks parfymeri. parfymelle f.eks. De selger mye nyttig for oss jenter og jeg ble veldig glad for det. Bra forslag, takk. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Gavekort på gavebutikk eller en annen butikk. Eller kanskje du finner noe i gavebutikken? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Gavekort på gavebutikk eller en annen butikk. Eller kanskje du finner noe i gavebutikken? Ja, det er lurt, men hun bor som sagt ikke der hvor jeg bor. Det blir litt vanskelig å kjøpe gavekort når jeg ikke vet hva slags butikker som fins der hun bor, og om de har de samme kjedene her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.