keinstein Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 De har ingen ryggrad, ingen baller, ingen "guts", ikke hjerte. Huet og ræva deres kan byttes om. Hjernen kan fås ny i en fiskebutikk. 0 Siter
Gjest har du sett Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 har du sett en skrekkfilm nå igjen ? :-) Eller hvem har du ladet hagla di mot nå, da ? 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 ha,ha,ha, er jeg i dårlig humør en dag,skal jeg lese noen av dine gode ord. du kan det med å åpne latterkassa på folk!(bortsett fra de som er immune mot humor,da) 0 Siter
keinstein Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 ha,ha,ha, er jeg i dårlig humør en dag,skal jeg lese noen av dine gode ord. du kan det med å åpne latterkassa på folk!(bortsett fra de som er immune mot humor,da) Dette gamle jungelsordet setter skrekk i forbryterne: Når Fantomet rir, promper Hero. Og mitt livsmotto: den som lever, postei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.