Gå til innhold

trusler på pc,hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest katte med slips
Skrevet

hva gjør jeg med trusler som er funnet,men ikke reparert.(etter jeg kjørte norton antivirus)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start i sikkermodus og kjør Norton AVpå nytt, eller bruk Kasperskys AV Webversjon. Vent med Kaspersky til i morgen tidlig, da er det ikke så mye trafikk. Mye som må lastes ned først, og det tar en liten evighet å søke gjennom alt på disken.

Gjest katte med slips
Skrevet

Start i sikkermodus og kjør Norton AVpå nytt, eller bruk Kasperskys AV Webversjon. Vent med Kaspersky til i morgen tidlig, da er det ikke så mye trafikk. Mye som må lastes ned først, og det tar en liten evighet å søke gjennom alt på disken.

hvordan starter jeg i sikker modus?skal jeg slå av alle programmer?

har du kjennskap til hva denne trusselen(filnavn:save unist.exe.,trusselnavn:adware.save now) kan gjøre av skade?

Skrevet

har du kjennskap til hva denne trusselen(filnavn:save unist.exe.,trusselnavn:adware.save now) kan gjøre av skade?

trykk nå navnet som kommer opp på advarselen i norton. les derreter på removal, og følg instruksene der. slet IKKE MER enn det som står der.. *snakke av erfaring*

Skrevet

trykk nå navnet som kommer opp på advarselen i norton. les derreter på removal, og følg instruksene der. slet IKKE MER enn det som står der.. *snakke av erfaring*

deretter, heter det

Gjest katte med slips
Skrevet

tusen takk for hjelp!

ha en fin dag:)

Gjest katte med slips
Skrevet

deretter, heter det

:)

fort gjort å skrive feil

Skrevet

tusen takk for hjelp!

ha en fin dag:)

er det bare meg eller er det rart at det ikke finnes et ENKLERE alternativ til å få vekk virus. jeg mener norton ser dem men du må jo slette og styre selv.. Så mye enklere det hadde være om det fantes et valgalternativ: "DELETE disse virusene.."

*maile norton*

Skrevet

er det bare meg eller er det rart at det ikke finnes et ENKLERE alternativ til å få vekk virus. jeg mener norton ser dem men du må jo slette og styre selv.. Så mye enklere det hadde være om det fantes et valgalternativ: "DELETE disse virusene.."

*maile norton*

Min pc ordner alt selv, har ikke norton men penicillin og den berømmelige nevøen jeg skrøt av i går kveld som fjernovervåker det hele.

Har sagt det før; du trenger en sånn nevø du også....*s*

Skrevet

Nei. Men er du plaget av det, så kjør Kaspersky. Installer også Microsoft sin ASW, den heter Windows Defender og er gratis på nettet hos microsoft.com. Søk så etter "malware" som er et fellesnavn på alskens lureri.

Hold deg unna useriøse sider, og ikke svar "Ja" til å installere noe fra "smarte" sider og smarte programmer. Spesielt om det er gratis og skal "hjelpe" deg med noe. Bruk hodet. Ikke installer noen fildelingsprogrammer eller last opp gratis spill og annet ulovlig. Det fins massevis av ukjente virus som ingen AV kan se eller finne, så stol ikke på Norton AV eller andre AV.

Ta backup av alle viktige filer og ting du har laget selv. Så ofte du kan i flere generasjoner og på flere måter.

Gjest katte med slips
Skrevet

Nei. Men er du plaget av det, så kjør Kaspersky. Installer også Microsoft sin ASW, den heter Windows Defender og er gratis på nettet hos microsoft.com. Søk så etter "malware" som er et fellesnavn på alskens lureri.

Hold deg unna useriøse sider, og ikke svar "Ja" til å installere noe fra "smarte" sider og smarte programmer. Spesielt om det er gratis og skal "hjelpe" deg med noe. Bruk hodet. Ikke installer noen fildelingsprogrammer eller last opp gratis spill og annet ulovlig. Det fins massevis av ukjente virus som ingen AV kan se eller finne, så stol ikke på Norton AV eller andre AV.

Ta backup av alle viktige filer og ting du har laget selv. Så ofte du kan i flere generasjoner og på flere måter.

hei!

tusen takk for at du tok deg god tid til å forklare meg alt dette!

Skrevet

hei!

tusen takk for at du tok deg god tid til å forklare meg alt dette!

PSST: jeg har det lagret. Men jeg har skrevet det en gang. Søker det opp på noen sekunder her lokalt i et notatsystem.

Gjest katte med slips
Skrevet

PSST: jeg har det lagret. Men jeg har skrevet det en gang. Søker det opp på noen sekunder her lokalt i et notatsystem.

uansett,var det veldig snilt av deg

du gir så mye av deg selv,du!

du sprer glede og hjelper til :)

Skrevet

uansett,var det veldig snilt av deg

du gir så mye av deg selv,du!

du sprer glede og hjelper til :)

Vel... men det er hyggelig å hjelpe med noen tips.

Skrevet

jeg vil ha deg som nabo.

Skrevet

Min pc ordner alt selv, har ikke norton men penicillin og den berømmelige nevøen jeg skrøt av i går kveld som fjernovervåker det hele.

Har sagt det før; du trenger en sånn nevø du også....*s*

skal vi klone ham?

Skrevet

skal vi klone ham?

Noen blir glade og andre vil gråte. Der jeg gjør gratisjobber blir de glade.

Skrevet

Noen blir glade og andre vil gråte. Der jeg gjør gratisjobber blir de glade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...