Gå til innhold

Tenk å være vakker hele livet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Wow, hvis det er sant at hun ikke har fikset på noe, så holder hun seg godt. Og se så sexy hun var i 1953 da. :)

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg er glad bare jeg får være frisk resten av livet!

Skrevet

Hun er flott, men veldig malt og jeg har vansker for å tro at hun ikke har gjort noe som helst med kroppen sin. :o) Men man blir jo gjerne glemsk med alderen? ;o)

Nei, jeg vil heller ligne på min mormor når jeg kommer i 70-årene, hun var verdens nydeligste mormor hun. *Savne*

Gjest -Rynker og grått hår helt ok
Skrevet

Viss jeg får lov til å leve til jeg er 71,så ønsker jeg IKKE å se slik ut!

Mormora til Lillemus høres forresten ut til å se mye "koseligere"ut:)

Jeg synest mennesker med tegn til "levd liv" er vakre jeg,men smak og behag...

Skrevet

På ønskelista mi for livet mitt, ligger det å være et sexymbol i en alder av 71 utrooooolig langt ned.

Gjest barbiedoll
Skrevet

kanskje hun er ekte, men hun ser kunstig ut. Typisk amerikansk idol. Jeg liker bedre naturlig skjønnhet.

Skrevet

Viss jeg får lov til å leve til jeg er 71,så ønsker jeg IKKE å se slik ut!

Mormora til Lillemus høres forresten ut til å se mye "koseligere"ut:)

Jeg synest mennesker med tegn til "levd liv" er vakre jeg,men smak og behag...

Min mormor var kjempesnill, sa aldri noe stygt om noen og hadde verdens hviteste, vakreste hår og de snilleste øyne du kan tenke deg. :o)

Skrevet

På ønskelista mi for livet mitt, ligger det å være et sexymbol i en alder av 71 utrooooolig langt ned.

Hehe, signerer den :o)

Skrevet

Tja, hun ser unektelig bra ut til å være så pass opp i årene. Liste over de 10 vakreste naturlige personer? Hva menes med det?

Skrevet

jeg er glad bare jeg får være frisk resten av livet!

Ja, der sa du noe. Det er langt i fra noen selvfølge å ha helsa i behold når man runder 70.

Skrevet

Lager naturen sånne pupper?! Tror jeg aldri jeg har sett...

Skrevet

Slik vil iallefall _ikke_ jeg se ut om 35 år!

Jeg vil være naturlig vakker, jeg, ikke sparkla og kitta som et anna vindu.. Jeg vil eldes med stil, være grå i håret, rynkete og god!Jeg vil mao. bli som ho "bæstemor"!

Skrevet

Jeg tenkte vel egentlig at jeg skulle se enda litt bedre ut når den tid kommer. Jeg synes ikke hun er den vakreste 70-åringen der ute i verden.

Skrevet

Sånn vil jeg ikke se ut når jeg blir 70. Naturlig skjønnhet er bedre...

Skrevet

Jeg har aldi vært så veldig begeistret for Sophia Lorens utseende - verken i yngre år eller nå.

Hvis jeg skal nevne et en omtrent jevngammel dame som jeg synes tar seg bedre ut, så må det vel være Jane Fonda (67 år) (se bilde nedenfor).

Ellers støtter jeg det andre har sat om at det er mange andre ting som er viktigere enn å være sexy i en alder av 70 år! :-)

http://images.usatoday.com/life/_photos/2005/05/03/inside-fonda.jpg

Skrevet

Jeg har aldi vært så veldig begeistret for Sophia Lorens utseende - verken i yngre år eller nå.

Hvis jeg skal nevne et en omtrent jevngammel dame som jeg synes tar seg bedre ut, så må det vel være Jane Fonda (67 år) (se bilde nedenfor).

Ellers støtter jeg det andre har sat om at det er mange andre ting som er viktigere enn å være sexy i en alder av 70 år! :-)

http://images.usatoday.com/life/_photos/2005/05/03/inside-fonda.jpg

Jane Fonda har vel hatt nærkontakt med kniven hun og... :o)

Gjest grått hår og rynker helt ok
Skrevet

Min mormor var kjempesnill, sa aldri noe stygt om noen og hadde verdens hviteste, vakreste hår og de snilleste øyne du kan tenke deg. :o)

Hei! Det var det jeg tenkte,at mormora di var snill, og derfor også vakker:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...