Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Har brukt DC++ til å laste ned musikk, men nå ser det ikke ut til at den virker lengre. Noen som har et program som fortsatt virker? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Emule funker. Det er tregt, men det funker. 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Last ned LimeWire her: http://www.win-xp.no/index.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=70 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Last ned LimeWire her: http://www.win-xp.no/index.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=70 Er det så lurt å anbefale Limewire da - de som laster ned der følges vel med argusøyne etter at den amerikanske plateindustrien trakk disse folka for retten for noen dager siden... Ikke det at det nødvendigvis utgjør noen fare for oss nordmenn, men selv ville jeg ikke gått innpå det systemet der nå ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Er det så lurt å anbefale Limewire da - de som laster ned der følges vel med argusøyne etter at den amerikanske plateindustrien trakk disse folka for retten for noen dager siden... Ikke det at det nødvendigvis utgjør noen fare for oss nordmenn, men selv ville jeg ikke gått innpå det systemet der nå ;-) Uuups, det har ikke jeg fått med meg. 0 Siter
Mistera Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 HVA funker ikke DC++? Er du sikker på at det ikke bare er hubbene dine som har blitt skifta litt på å sånn da? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 HVA funker ikke DC++? Er du sikker på at det ikke bare er hubbene dine som har blitt skifta litt på å sånn da? Virker ikke hos meg heller. Stein dau! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Virker ikke hos meg heller. Stein dau! Funker hos meg. Funka også i går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.