Babette Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 "Så som i himmelen". Og selvsagt er jeg heftig forelsket i han som spiller Daniel. Uansett: Filmen anbefales. Den er svensk, og jeg tror den var Oscar-nominert. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Den har vært varmt anbefalt her inne mange ganger, spesielt av Flisa og jeg måtte bare se den til slutt. Helt enig med deg - nyyyydelig film! 0 Siter
Signaturelle Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Er det denne som heter Just like heaven på norsk? Med Reese? Den er i såfall super:) Nydelig film som man gråter av, og ja så kjekk han er! 0 Siter
Babette Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Er det denne som heter Just like heaven på norsk? Med Reese? Den er i såfall super:) Nydelig film som man gråter av, og ja så kjekk han er! Nei, den er svensk. Så jeg kan vanskelig tenke meg at den har engelsk tittel på norsk. Den handler om en musiker som skal komme til hektene igjen etter hjerteinfarkt, og som flytter til landsbygda (der han bodde i tidlig barndom). Han får ansvaret for det lokale kirkekoret. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nei, den er svensk. Så jeg kan vanskelig tenke meg at den har engelsk tittel på norsk. Den handler om en musiker som skal komme til hektene igjen etter hjerteinfarkt, og som flytter til landsbygda (der han bodde i tidlig barndom). Han får ansvaret for det lokale kirkekoret. ok, feil film:) men just like heaven er fin den også 0 Siter
Babette Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Den har vært varmt anbefalt her inne mange ganger, spesielt av Flisa og jeg måtte bare se den til slutt. Helt enig med deg - nyyyydelig film! Jeg så den i går på TV 1000 Nordic. Ble du også forelsket i Daniel? Og var ikke Gabriellas sang nydelig? Jeg får verken den eller filmen ut av hodet. Han som spilte mannen hennes får mange drittsekkroller! Husker ham fra mange serier og filmer. Og alltid som drittsekk. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Enig! Så den på kino og opplevelsen sitter i enda ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Syns den var passe oppskrytt, rett og slett litt kjedelig innimellom. Godt smaken er forskjellig! 0 Siter
ekte nick Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nei, den er svensk. Så jeg kan vanskelig tenke meg at den har engelsk tittel på norsk. Den handler om en musiker som skal komme til hektene igjen etter hjerteinfarkt, og som flytter til landsbygda (der han bodde i tidlig barndom). Han får ansvaret for det lokale kirkekoret. Å, er det ikke den som er basert på en roman av han der svenske kjente forfatteren, hva heter han igjen? Den filmen tror jeg har gått på tv også. 0 Siter
Gjest Uenig jeg Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Syns den var passe oppskrytt, rett og slett litt kjedelig innimellom. Godt smaken er forskjellig! Grusomt kjedelig film spør du meg! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Grusomt kjedelig film spør du meg! Hehe, jeg er enig, men jeg turte ikke ta så hardt i. ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Ja -DEN ER HERLIG! JEg var i et bryllup i går - og der var det en jentunge som sang Gabriellas sång....det var gruuusomt å høre på. Man MÅ kunne synge for å synge den. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Syns den var passe oppskrytt, rett og slett litt kjedelig innimellom. Godt smaken er forskjellig! Enig, jeg ble skuffet over den. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Er det denne som heter Just like heaven på norsk? Med Reese? Den er i såfall super:) Nydelig film som man gråter av, og ja så kjekk han er! Nei, det er faktisk en bra film! Så som i himmelen var ikke bra ;o) 0 Siter
avtrykk Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg så den i går på TV 1000 Nordic. Ble du også forelsket i Daniel? Og var ikke Gabriellas sang nydelig? Jeg får verken den eller filmen ut av hodet. Han som spilte mannen hennes får mange drittsekkroller! Husker ham fra mange serier og filmer. Og alltid som drittsekk. Hadde jeg sett han, tror jeg nesten jeg kunne tenkt - Den drittsekken:) 0 Siter
avtrykk Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Fin film! Til og med samboeren min likte den - enda han er en actionfilmmann av rang:) 0 Siter
Babette Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Ja -DEN ER HERLIG! JEg var i et bryllup i går - og der var det en jentunge som sang Gabriellas sång....det var gruuusomt å høre på. Man MÅ kunne synge for å synge den. Vet du noe om den sangen? Går det an å få tak i den? 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Vet du noe om den sangen? Går det an å få tak i den? Kan lastes ned fra LimeWire i allefall, kan sikkert lastes ned fra andre steder også. Helen Sjöholm heter hun som synger. 0 Siter
Babette Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Syns den var passe oppskrytt, rett og slett litt kjedelig innimellom. Godt smaken er forskjellig! Jeg hadde ikke fått med meg noe skryt om den på forhånd, oppdaget den helt tilfeldig. Men det er helt greit at du syntes den var kjedelig og at smaken er ulik. Sånn er det jo med bøker også. 0 Siter
Babette Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Kan lastes ned fra LimeWire i allefall, kan sikkert lastes ned fra andre steder også. Helen Sjöholm heter hun som synger. Takk, lurv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.