Gå til innhold

Å, for en nydelig film!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Så som i himmelen". Og selvsagt er jeg heftig forelsket i han som spiller Daniel.

Uansett: Filmen anbefales. Den er svensk, og jeg tror den var Oscar-nominert.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• ShitDiddelyDo

8

• hare1365380455

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den har vært varmt anbefalt her inne mange ganger, spesielt av Flisa og jeg måtte bare se den til slutt. Helt enig med deg - nyyyydelig film!

Skrevet

Er det denne som heter Just like heaven på norsk? Med Reese?

Den er i såfall super:) Nydelig film som man gråter av, og ja så kjekk han er!

Skrevet

Nei, den er svensk. Så jeg kan vanskelig tenke meg at den har engelsk tittel på norsk.

Den handler om en musiker som skal komme til hektene igjen etter hjerteinfarkt, og som flytter til landsbygda (der han bodde i tidlig barndom). Han får ansvaret for det lokale kirkekoret.

Skrevet

Nei, den er svensk. Så jeg kan vanskelig tenke meg at den har engelsk tittel på norsk.

Den handler om en musiker som skal komme til hektene igjen etter hjerteinfarkt, og som flytter til landsbygda (der han bodde i tidlig barndom). Han får ansvaret for det lokale kirkekoret.

ok, feil film:)

men just like heaven er fin den også:)

Skrevet

Den har vært varmt anbefalt her inne mange ganger, spesielt av Flisa og jeg måtte bare se den til slutt. Helt enig med deg - nyyyydelig film!

Jeg så den i går på TV 1000 Nordic. Ble du også forelsket i Daniel? Og var ikke Gabriellas sang nydelig? Jeg får verken den eller filmen ut av hodet.

Han som spilte mannen hennes får mange drittsekkroller! Husker ham fra mange serier og filmer. Og alltid som drittsekk.

Skrevet

Enig! Så den på kino og opplevelsen sitter i enda :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns den var passe oppskrytt, rett og slett litt kjedelig innimellom. Godt smaken er forskjellig!

Skrevet

Å, er det ikke den som er basert på en roman av han der svenske kjente forfatteren, hva heter han igjen? Den filmen tror jeg har gått på tv også.

Gjest Uenig jeg
Skrevet

Syns den var passe oppskrytt, rett og slett litt kjedelig innimellom. Godt smaken er forskjellig!

Grusomt kjedelig film spør du meg!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Grusomt kjedelig film spør du meg!

Hehe, jeg er enig, men jeg turte ikke ta så hardt i. ;-)

Skrevet

Ja -DEN ER HERLIG!

JEg var i et bryllup i går - og der var det en jentunge som sang Gabriellas sång....det var gruuusomt å høre på. Man MÅ kunne synge for å synge den.

Skrevet

Enig, jeg ble skuffet over den.

Skrevet

Nei, det er faktisk en bra film!

Så som i himmelen var ikke bra

;o)

Skrevet

Jeg så den i går på TV 1000 Nordic. Ble du også forelsket i Daniel? Og var ikke Gabriellas sang nydelig? Jeg får verken den eller filmen ut av hodet.

Han som spilte mannen hennes får mange drittsekkroller! Husker ham fra mange serier og filmer. Og alltid som drittsekk.

Hadde jeg sett han, tror jeg nesten jeg kunne tenkt - Den drittsekken:)

Skrevet

Fin film! Til og med samboeren min likte den - enda han er en actionfilmmann av rang:)

Skrevet

Ja -DEN ER HERLIG!

JEg var i et bryllup i går - og der var det en jentunge som sang Gabriellas sång....det var gruuusomt å høre på. Man MÅ kunne synge for å synge den.

Vet du noe om den sangen? Går det an å få tak i den?

Skrevet

Vet du noe om den sangen? Går det an å få tak i den?

Kan lastes ned fra LimeWire i allefall, kan sikkert lastes ned fra andre steder også.

Helen Sjöholm heter hun som synger.

Skrevet

Jeg hadde ikke fått med meg noe skryt om den på forhånd, oppdaget den helt tilfeldig.

Men det er helt greit at du syntes den var kjedelig og at smaken er ulik. Sånn er det jo med bøker også.

Skrevet

Kan lastes ned fra LimeWire i allefall, kan sikkert lastes ned fra andre steder også.

Helen Sjöholm heter hun som synger.

Takk, lurv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...