Gå til innhold

Å, for en nydelig film!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Syns den var passe oppskrytt, rett og slett litt kjedelig innimellom. Godt smaken er forskjellig!

Jeg ser jævla mye film, men denne har jeg faktisk ikke sett, og årsaken er at feil folk her inne har skrytt den opp i skyene. Det er de samme som elsker Frustrerte Fruer, Lost og 24 som skamroser filmen, og min filmsmak er ikke helt forenelig med disse dolerne sin filmsmak.

Så jeg har antatt at vi snakker om søppel, lenge før jeg har sett filmen. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• ShitDiddelyDo

8

• hare1365380455

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg har lest det her før!:) Men noe i filmen ble røpet, så derfor ser jeg den ikke (enda)....

Skrevet

Jeg ser jævla mye film, men denne har jeg faktisk ikke sett, og årsaken er at feil folk her inne har skrytt den opp i skyene. Det er de samme som elsker Frustrerte Fruer, Lost og 24 som skamroser filmen, og min filmsmak er ikke helt forenelig med disse dolerne sin filmsmak.

Saklig, saklig.

Til orientering: Jeg har aldri sett en eneste episode av Lost eller 24.

Men at filmen appellerer mest til kvinner, kan det nok være noe i. Men min øl-og fotball-kjæreste ble også veldig begeistret. Hjelper det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Saklig, saklig.

Til orientering: Jeg har aldri sett en eneste episode av Lost eller 24.

Men at filmen appellerer mest til kvinner, kan det nok være noe i. Men min øl-og fotball-kjæreste ble også veldig begeistret. Hjelper det?

Nei, det hjelper ikke. Men det er ikke ditt innlegg som gjør at jeg ikke har sett filmen.

Det er 100 andre innlegg om filmen det siste året.

De jeg pleier å være enig med om film har i stor grad sagt den er oppskrytt (eller noe i de baner), mens de jeg nesten aldri er enig med har falt pladask.

"Jentefilmer" går fint for meg, men denne høres fryktelig A4 ut. Jeg har jo lest diverse anmeldelser av den.

Skrevet

Jeg har lest det her før!:) Men noe i filmen ble røpet, så derfor ser jeg den ikke (enda)....

Det var sannsynligvis at drittsekken kakket i hjel en hare?

Skrevet

Mulig det er mest en kvinne-film, men den kan overhode IKKE sammenlignes med Fruene, Lost og hva nå i alle verden 24 måtte være!!!

Den er noe helt annet enn det!

hare1365380455
Skrevet

+ noen røpet noe som skjer, husker jeg...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mulig det er mest en kvinne-film, men den kan overhode IKKE sammenlignes med Fruene, Lost og hva nå i alle verden 24 måtte være!!!

Den er noe helt annet enn det!

Jeg er klar over at filmen er noe helt annet enn seriene jeg ramset opp, men det går på folks generelle filmsmak.

Og de her inne med en filmsmak jeg ikke er i nærheten av å forstå, nyter denne filmen.

Det gir meg ikke akkurat lyst til å se den.

Men hvis den en dag går på tv er det mulig jeg skrur på. :)

Skrevet

Nei, det hjelper ikke. Men det er ikke ditt innlegg som gjør at jeg ikke har sett filmen.

Det er 100 andre innlegg om filmen det siste året.

De jeg pleier å være enig med om film har i stor grad sagt den er oppskrytt (eller noe i de baner), mens de jeg nesten aldri er enig med har falt pladask.

"Jentefilmer" går fint for meg, men denne høres fryktelig A4 ut. Jeg har jo lest diverse anmeldelser av den.

Dette er en typisk sippefilm.

Tviler på at dette er en film for en så hardbarka fyr som deg ShitDiddelyDo.;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

+ noen røpet noe som skjer, husker jeg...

Jeg vet ikke hvordan den ender. Men jeg forstår jo hva slags film det er kun ved å lese på koveret.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette er en typisk sippefilm.

Tviler på at dette er en film for en så hardbarka fyr som deg ShitDiddelyDo.;o)

Jeg har ingenting imot gode "sippefilmer".

Men hvis det er en dårlig sippefilm, og det får jeg inntrykk av at det er, vil den bare irritere meg. :)

Skrevet

Men hvis det er en dårlig sippefilm, og det får jeg inntrykk av at det er, vil den bare irritere meg. :)

Jeg oppfattet den ikke som en typisk sippefilm. Sippet ikke en dråpe. Mesterlig skuespill, god historie, innblikk i menneskesinnet og bygdedyret/skinnhellighet.

Skrevet

"En film om mennesker med eksistensielle, men universelle problemer.

Her er det lett å trekke paralleller til eget liv. Et tema som går igjen er det å være ærlig med seg selv og andre. Hvem er jeg, hvem ønsker jeg å være?

Å leve livet til fulle er ikke enkelt når sjelen er såret, og man har vanskelig for å åpne for følelser og inntrykk. En film som får tårene fram, men latteren og gleden man føler i hjertet er det man sitter igjen med".

Klippet fra nett.

En god beskrivelse av filmen synes jeg.

Skrevet

Jeg er klar over at filmen er noe helt annet enn seriene jeg ramset opp, men det går på folks generelle filmsmak.

Og de her inne med en filmsmak jeg ikke er i nærheten av å forstå, nyter denne filmen.

Det gir meg ikke akkurat lyst til å se den.

Men hvis den en dag går på tv er det mulig jeg skrur på. :)

Jeg ser ingen av de seriene du ramset opp, men jeg ser CSI - hjelper det? Jeg liker forsåvidt ikke de film-seriene du ser heller.... :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser ingen av de seriene du ramset opp, men jeg ser CSI - hjelper det? Jeg liker forsåvidt ikke de film-seriene du ser heller.... :o)

CSI er en utrolig banal politiserie. :)

Men det blir litt smak og behag.

Skrevet

Jeg liker ikke Frustrerte Fruer, Lost eller 24 - ikke gjør gubben min det heller -og vi erbegge helfrelst i den filmen.

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan den ender. Men jeg forstår jo hva slags film det er kun ved å lese på koveret.

Er serien the shield bra?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er serien the shield bra?

Ja, den liker jeg.

Og sjekk mail! :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, den liker jeg.

Og sjekk mail! :)

Ok!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...