Gå til innhold

Kan dundyner sentrifugeres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å vaske den på 60 grader, det sto at man kunne det. Men merket for sentrifugering vet jeg ikke hva er, og nå er jo maskinen i gang. Skal jeg skru av sentrifugen eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skru for all del ikke av sentrifugeringen! Da blir vel all duna bare en bløt klump? Stapp den i tørketrommel etterpå med et par tennisballer eller et par sko så duna dunkes luftig.

Skrevet

Skru for all del ikke av sentrifugeringen! Da blir vel all duna bare en bløt klump? Stapp den i tørketrommel etterpå med et par tennisballer eller et par sko så duna dunkes luftig.

Jeg har ikke tørketrommel.... Har nå hengt den opp til tørk, håper det går bra. Men den virker veldig flat.

Skrevet

Jeg har ikke tørketrommel.... Har nå hengt den opp til tørk, håper det går bra. Men den virker veldig flat.

Du bør sikkert klaske til den og riste den ofte mens den tørker vil jeg tro.

Skrevet

Kanskje den kan sentrifugeres med et par tennisballer isteden? Du kan jo sette på et rent sentrifuge-program og se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...