Gjest Mååååååååldææææ Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 HEIA MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLDÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!! Håper de vinner. Hilsen en som ikke er så veldig forball interessert... Håper bare inderlig de slår bartefolket! 0 Siter
Gjest quando Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg er sånn middels fotballinteressert, men jeg håper maskuline RBK slår de feminine og jålete dandyene fra Molde. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 *Sitter og godter meg og heier på Rosenborg * 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Fotball interesserer meg nedenfor ryggen, men; Å Rosenborg, å Rosenborg er Trondheims fotbaillag!!!!! 0 Siter
Gjest Mååååååååldææææ Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Jeg er sånn middels fotballinteressert, men jeg håper maskuline RBK slår de feminine og jålete dandyene fra Molde. Ser ut til at du får ønsket ditt oppfylt:o( 0 Siter
Gjest Mååååååååldææææ Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 *Sitter og godter meg og heier på Rosenborg * *sitter å venter på at Diof eller Hoset skal knuse ballen i mål* 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Trist å være moldenser i disse dager med tanke på tabellen ja.... men det er lenge siden Molde var favorittlaget mitt værtfall... 0 Siter
Gjest Mååååååååldææææ Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Trist å være moldenser i disse dager med tanke på tabellen ja.... men det er lenge siden Molde var favorittlaget mitt værtfall... Du er kanskje en slik som heier på de som vinner? 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 *sitter å venter på at Diof eller Hoset skal knuse ballen i mål* *jubler..og konstanterer nok en gang at jeg digger RBK* 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Du er kanskje en slik som heier på de som vinner? Nope, har et helt annet favorittlag, men det sier jeg ikke her nei... Det har vært mye negativt i Molde de siste åra, og meg, som veldig mange andre moldensere har slutta å heie på laget av mange grunner 0 Siter
Gyda Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nope, har et helt annet favorittlag, men det sier jeg ikke her nei... Det har vært mye negativt i Molde de siste åra, og meg, som veldig mange andre moldensere har slutta å heie på laget av mange grunner Hva er det som har vært så negativt at du har slutta å holde med hjembylaget ditt, da? Det skal vel litt til før man kutter ut lokalpatriotismen? 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hva er det som har vært så negativt at du har slutta å holde med hjembylaget ditt, da? Det skal vel litt til før man kutter ut lokalpatriotismen? Kort sagt: Gunder Bengtsson (trener), massevis av middelmådige utlendinger som ble kjøpt inn, istedenfor å satse på unge lokale talenter, kjedelig fotball og mye mye mer... 0 Siter
Gyda Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Kort sagt: Gunder Bengtsson (trener), massevis av middelmådige utlendinger som ble kjøpt inn, istedenfor å satse på unge lokale talenter, kjedelig fotball og mye mye mer... OK. Svenskebølgen kom ... :-) 0 Siter
Gjest Mååååååååldææææ Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 *jubler..og konstanterer nok en gang at jeg digger RBK* Buhuuuuuuuuuuuuu 0 Siter
Gjest Mååååååååldææææ Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nope, har et helt annet favorittlag, men det sier jeg ikke her nei... Det har vært mye negativt i Molde de siste åra, og meg, som veldig mange andre moldensere har slutta å heie på laget av mange grunner Ok, mye jeg ikke vet da sikkert. Eller, jeg vet om litt... Men jeg tror ikke det finnes veldig mange Moldensere som heier på andre lag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.