Gå til innhold

Molde - Rosenborg

Gjest Mååååååååldææææ

Anbefalte innlegg

Gjest Mååååååååldææææ
Skrevet

HEIA MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLDÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!

Håper de vinner.

Hilsen en som ikke er så veldig forball interessert... Håper bare inderlig de slår bartefolket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn middels fotballinteressert, men jeg håper maskuline RBK slår de feminine og jålete dandyene fra Molde.

Snacky1365380698
Skrevet

*Sitter og godter meg og heier på Rosenborg :)*

Skrevet

Fotball interesserer meg nedenfor ryggen, men;

Å Rosenborg, å Rosenborg er Trondheims fotbaillag!!!!!

Gjest Mååååååååldææææ
Skrevet

Jeg er sånn middels fotballinteressert, men jeg håper maskuline RBK slår de feminine og jålete dandyene fra Molde.

Ser ut til at du får ønsket ditt oppfylt:o(

Gjest Mååååååååldææææ
Skrevet

*Sitter og godter meg og heier på Rosenborg :)*

*sitter å venter på at Diof eller Hoset skal knuse ballen i mål*

Skrevet

Trist å være moldenser i disse dager med tanke på tabellen ja.... men det er lenge siden Molde var favorittlaget mitt værtfall...

Gjest Mååååååååldææææ
Skrevet

Trist å være moldenser i disse dager med tanke på tabellen ja.... men det er lenge siden Molde var favorittlaget mitt værtfall...

Du er kanskje en slik som heier på de som vinner?

Snacky1365380698
Skrevet

*sitter å venter på at Diof eller Hoset skal knuse ballen i mål*

*jubler..og konstanterer nok en gang at jeg digger RBK*

Skrevet

Du er kanskje en slik som heier på de som vinner?

Nope, har et helt annet favorittlag, men det sier jeg ikke her nei... Det har vært mye negativt i Molde de siste åra, og meg, som veldig mange andre moldensere har slutta å heie på laget av mange grunner

Skrevet

Nope, har et helt annet favorittlag, men det sier jeg ikke her nei... Det har vært mye negativt i Molde de siste åra, og meg, som veldig mange andre moldensere har slutta å heie på laget av mange grunner

Hva er det som har vært så negativt at du har slutta å holde med hjembylaget ditt, da? Det skal vel litt til før man kutter ut lokalpatriotismen?

Skrevet

Hva er det som har vært så negativt at du har slutta å holde med hjembylaget ditt, da? Det skal vel litt til før man kutter ut lokalpatriotismen?

Kort sagt: Gunder Bengtsson (trener), massevis av middelmådige utlendinger som ble kjøpt inn, istedenfor å satse på unge lokale talenter, kjedelig fotball og mye mye mer...

Skrevet

Kort sagt: Gunder Bengtsson (trener), massevis av middelmådige utlendinger som ble kjøpt inn, istedenfor å satse på unge lokale talenter, kjedelig fotball og mye mye mer...

OK. Svenskebølgen kom ... :-)

Gjest Mååååååååldææææ
Skrevet

*jubler..og konstanterer nok en gang at jeg digger RBK*

Buhuuuuuuuuuuuuu

Gjest Mååååååååldææææ
Skrevet

Ok, mye jeg ikke vet da sikkert. Eller, jeg vet om litt...

Men jeg tror ikke det finnes veldig mange Moldensere som heier på andre lag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...