Gå til innhold

Til deg som er god i engelsk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slivovitz smaker grusomt. Finnes det virkelig noe mat som er smaker verre?

Grøss, har ikke du spist marsvin også? Det tror jeg ikke jeg hadde synes noe om gitt.

Marsvin er godt, men kvalmen sitter bakerst i halsen hele tida, siden vi hadde marsvin hjemme. Det forstyrrer matgleden. Samme gjelder skilpadde.

Gjest katte med slips
Skrevet

Marsvin er godt, men kvalmen sitter bakerst i halsen hele tida, siden vi hadde marsvin hjemme. Det forstyrrer matgleden. Samme gjelder skilpadde.

hm.har du smakt alligator og andre skumle dyr,også? jeg har utrolig nok sett det i salg for noen år tilbake.

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg kunne spist skilpadde uten å bli kvalm. Hest derimot, det smaker godt men gjør meg uvel.

Og hvitløksgratinerte snegler er godt :o)

Skrevet

hm.har du smakt alligator og andre skumle dyr,også? jeg har utrolig nok sett det i salg for noen år tilbake.

Alligator får du på Svinesund.

Ikke særlig godt. Smaker tran.

Selkjøtt er verre.

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg kunne spist skilpadde uten å bli kvalm. Hest derimot, det smaker godt men gjør meg uvel.

Og hvitløksgratinerte snegler er godt :o)

Hest spiser mat som gjør kjøttet søtt. Det er ikke godt.

Dagens slakterier stresser dyra, og kjøttet blir infisert av stresshormoner sies det. Intetanende rein skutt på fjellet smaker bedre enn stresset slakterein.

Skrevet

Hest spiser mat som gjør kjøttet søtt. Det er ikke godt.

Dagens slakterier stresser dyra, og kjøttet blir infisert av stresshormoner sies det. Intetanende rein skutt på fjellet smaker bedre enn stresset slakterein.

Det tror jeg på.

Jeg skal ikke spise hest noe mer, ikke trenger jeg flere stresshormoner heller, jeg har nok :o)

Skrevet

Det tror jeg på.

Jeg skal ikke spise hest noe mer, ikke trenger jeg flere stresshormoner heller, jeg har nok :o)

Russen hadde hengt plakater på siden av kua nede på jordet: Spis mer kylling!

Skrevet

Russen hadde hengt plakater på siden av kua nede på jordet: Spis mer kylling!

Jeg tror kylling også er pumpet full av hormoner. Tror ikke det heller er så sunt.

Gjest katte med slips
Skrevet

Alligator får du på Svinesund.

Ikke særlig godt. Smaker tran.

Selkjøtt er verre.

takk for info.

alligator kommer nok aldri i kontakt med min gane..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...