flisa Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 For første gang var vi der uten barnevogn og uten ungdommer - vi var bare oss 2 voksne, datra på 9 og barnebarnet på 4,5. Vi var samme med min søster og bror med familier -og det er altså første gang jeg har KOST meg der! - slippe bleier, mas, grin, pengemas - alle oppførte seg eksemplarisk, vi hadde med lunsjmat og spiste den i Vikingland. Været var overskyet men varmt - ikke sånn stekende - det regnet siste timen - men det gjorde ikkenoe. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke tok den nye super-saken - men køen var så vanvittig lang. Deilig når unga blir store gitt! 0 Siter
Gjest konekylie Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Uff,jeg synes de er koseligst når de er små jeg! 0 Siter
flisa Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Uff,jeg synes de er koseligst når de er små jeg! Ikke på Tusenfryd.....syns jeg da 0 Siter
Gjest konekylie Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Ikke på Tusenfryd.....syns jeg da Nei kanskje ikke på Tusenfryd, men ellers. Tror ikke bittesmå unger har noe på Tusenfryd å gjøre egentlig. 0 Siter
flisa Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 Nei kanskje ikke på Tusenfryd, men ellers. Tror ikke bittesmå unger har noe på Tusenfryd å gjøre egentlig. Nei - da må jo en av foreldrene hele tiden passe vogn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.