Gå til innhold

Black Boy Salatkrydder lukter hasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stekte noen poteter og tenkte det krydderet luktet godt. Innholdet virket kurant. Det var litt sterk varme, og det luktet sterkt av hasjrøyk :-)

Hvilket krydderkomponent lukter hasj ved steking?

Husverten begynte å lure.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må ha vært noen å plantet noe "fønky" i krydderet ditt tror jeg. Aldri hørt om at noe krydder lukter hasj. Kanskje du har røykt litt for mye selv idag? :P hehe

Skrevet

Det må ha vært noen å plantet noe "fønky" i krydderet ditt tror jeg. Aldri hørt om at noe krydder lukter hasj. Kanskje du har røykt litt for mye selv idag? :P hehe

En gang røyka jeg tørka bananskall sammen med noen innfødte bønder. Det skal jeg aldri gjøre mer. Da så jeg spøkelser.

Skrevet

En gang røyka jeg tørka bananskall sammen med noen innfødte bønder. Det skal jeg aldri gjøre mer. Da så jeg spøkelser.

*fnis* jah det må ha vært et snodig syn tenker jeg ;)er skummelt med slike ting. Jeg var på fest hos noen tvilsomme folk engang, og plutselig insisterte de på at jeg ikke fikk lov å gå utav huset dems før jeg hadde røyka til de sa stopp. Jeg ble litt redd, men røyka til slutt så mye at det lammet puste-refleksen og jeg holdt på å bli kvalt. Det skremte dem litt tror jeg. Men jeg antar det der var penslet med noe. Etter den gangen for mange år siden, hvis jeg så mye som puster inn noe som kan minne om den lukten, så blir jeg dårlig og føler jeg blir kvalt.... ekkelt..

Jeg mistet synet i 10-15 minutter før det kom tilbake igjen, og hørselen ble sterkt nedsatt i like mange minutter. Jeg trodde jeg skulle dø. Lurer på hvorfor. Og nei, jeg noia ikke, så det har nok ikke med det å gjøre.

Skrevet

*fnis* jah det må ha vært et snodig syn tenker jeg ;)er skummelt med slike ting. Jeg var på fest hos noen tvilsomme folk engang, og plutselig insisterte de på at jeg ikke fikk lov å gå utav huset dems før jeg hadde røyka til de sa stopp. Jeg ble litt redd, men røyka til slutt så mye at det lammet puste-refleksen og jeg holdt på å bli kvalt. Det skremte dem litt tror jeg. Men jeg antar det der var penslet med noe. Etter den gangen for mange år siden, hvis jeg så mye som puster inn noe som kan minne om den lukten, så blir jeg dårlig og føler jeg blir kvalt.... ekkelt..

Jeg mistet synet i 10-15 minutter før det kom tilbake igjen, og hørselen ble sterkt nedsatt i like mange minutter. Jeg trodde jeg skulle dø. Lurer på hvorfor. Og nei, jeg noia ikke, så det har nok ikke med det å gjøre.

Ofte framkaller stoffer panikkangst fordi du mister virkelighetsoppfattelsen. Tror jeg.

Jeg har sett utrolige greier, folk som forsvinner i løse lufta og at jeg forflytter meg i rykk i tid og underlige speilvirkninger. Jeg får ikke angst, men jeg har sett andre få det. Det er veldig lenge siden, og ingen får meg med på slikt lenger.

Cocablader og khat er ikke så ille, eller ikke de nøttene du blir rød på tunga av. Cocablader har jeg en boks av enda, i form av te. Ganske uskyldig.

Skrevet

Jeg synes muskatnøtt lukter som hasj....

Luktet på en hasjklump en gang i københavn, vi var på klassetur for mange år siden og fikk omvisning på politistasjonen som håndterte "kristiania":)

Skrevet

Jeg synes muskatnøtt lukter som hasj....

Luktet på en hasjklump en gang i københavn, vi var på klassetur for mange år siden og fikk omvisning på politistasjonen som håndterte "kristiania":)

Det står paprika, rosmarin, hvitløk, tørket tomat, pepper, basilkum og persille.

Skrevet

Det står paprika, rosmarin, hvitløk, tørket tomat, pepper, basilkum og persille.

Jeg synes rosmarinlukten av og til kan minne litt om hasj.

Skrevet

Mulig.

Nykvernet pepper f eks på varm saus eller kokende kraft lukter akkurat som blaut bikkje :-)

Skrevet

Jeg syns også at rosmarin kan lukte hasj. Og granbar når det brennes! Lille julaftren, når vi pynter treet og slenger de avklipte greinene i peisen, får jeg alltid sånne distraherende minner og det tar litt tid før jeg skjønner at det er granbaret.

:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan hasj lukter, så jeg hadde verken reagert på egen eller andres steking!

Evt reaksjon måtte da være på mengen av steke-os!! ;-)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan hasj lukter, så jeg hadde verken reagert på egen eller andres steking!

Evt reaksjon måtte da være på mengen av steke-os!! ;-)

Hasj lukter søtt, opplevde nemlig at noen røyka hasj på toalettet der jeg jobbet før.

Skrevet

Hasj lukter søtt, opplevde nemlig at noen røyka hasj på toalettet der jeg jobbet før.

Jeg har hørt flere kalle hasj-lukt for søt eller søtlig. Jeg synes ikke det lukter søtt. Det lukter helt spesiellt, men ikke søtt.

"......................................."

Skrevet

Hva i all verden var det du røyket da? Det skal mye til for å få slike opplevelser av noe så mildt som tjall - selv om bruk over tid kan føkke nok med sansene og gi både angst og andre ukoselige opplevelser.

Skrevet

Hva i all verden var det du røyket da? Det skal mye til for å få slike opplevelser av noe så mildt som tjall - selv om bruk over tid kan føkke nok med sansene og gi både angst og andre ukoselige opplevelser.

Vel... det lurer jeg selv på. Jeg tryglet å bad om de kunne ringe ambulanse da jeg til slutt ikke klarte å gå. De turte ikke i frykt for å bli "busted"... Du kan si, jeg aldri har hatt kontakt med dem etter det... huff, det er det værste jeg har opplevd. Jeg var sikker på at jeg skulle dø. jeg hadde også lånt mamma og pappas bil den dagen, men kunne ikke kjøre hjem før 5 på morgenen, så jeg var heldig som ikke ble oppdaget. Da jeg kjørte hjem var jeg fremdeles forferdlig høy, så jeg var gld det ikke kjørte noen andre biler ute på den tiden av døgnet... Lurer fremdeles på hva det kan ha vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...