Gå til innhold

Er det ikke rart?

Anbefalte innlegg

Gjest asylsøkere osv
Skrevet

Er det ikke rart at de kommer hit og føler de kan behandle oss hvordan de vil? kalle opp, voldta og se ned på.

Mens vi ikke kan krumme et lite hår på deres hode før de roper rasisme og sverger blodhevn (og kniven står i ryggen).

Jeg har på følelsen at det nesten er blitt slik. Er så lei av at alt har blitt så utrygt etter den store innvandringen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at vi ikke kan skjære alle over en kam. Det finnes mange greie muslimer.

Men noen har en kultur som gjør at de synes det er flott å ikke tjene penger selv, at norske jenter som ikke har hijab og viser overarmer er horer. Også andre muslimer reagerer på dem, det er ikke snakk om rasisme men rett og slett om kulturforskjeller. Jeg tror ikke vi klarer å forandre dette med det første.

Gjest asylsøkere osv
Skrevet

Jeg mener at vi ikke kan skjære alle over en kam. Det finnes mange greie muslimer.

Men noen har en kultur som gjør at de synes det er flott å ikke tjene penger selv, at norske jenter som ikke har hijab og viser overarmer er horer. Også andre muslimer reagerer på dem, det er ikke snakk om rasisme men rett og slett om kulturforskjeller. Jeg tror ikke vi klarer å forandre dette med det første.

Skjærer ikke alle over en kam, men er så lei av at tryggheten er så drastisk borte.

Hva hjelper det at noen prosent av mannlige muslimer er ok, når flesteparten ikke er det? og det virker som om det er de verste som lurer seg inn hit i landet.

All religion burde forbys, da ville verden vært et fredeligere sted.

Skrevet

Skjærer ikke alle over en kam, men er så lei av at tryggheten er så drastisk borte.

Hva hjelper det at noen prosent av mannlige muslimer er ok, når flesteparten ikke er det? og det virker som om det er de verste som lurer seg inn hit i landet.

Har du noen dokumentasjon på at de fleste muslimske menn ikke er OK; dvs kriminelle etc.?

Mvh

Gjest asylsøkere osv
Skrevet

Har du noen dokumentasjon på at de fleste muslimske menn ikke er OK; dvs kriminelle etc.?

Mvh

Har du noen dokumentasjon på det motsatte?

Og nei, jeg gidder ikke rote frem dokumentasjonen nå i natt, men det finnes masse arkivstoff om kriminelle asylsøkere og at de har skyhøy kriminalprosent.

Men bevares, bare forsvar dem om du har lyst. jeg vil bare bli kvitt de kriminelle av dem.

Skrevet

Har du noen dokumentasjon på det motsatte?

Og nei, jeg gidder ikke rote frem dokumentasjonen nå i natt, men det finnes masse arkivstoff om kriminelle asylsøkere og at de har skyhøy kriminalprosent.

Men bevares, bare forsvar dem om du har lyst. jeg vil bare bli kvitt de kriminelle av dem.

"Har du noe dokumentasjon som beviser det motsatte?"

For en tåpelig argument. Ifølge din "logikk" er altså muslimske menn skyldige inntil det motsatte er bevist.

Og hvor i mitt korte innlegg forsvarer jeg kriminelle innvandrere?

Mvh

Gjest asylsøkere osv
Skrevet

"Har du noe dokumentasjon som beviser det motsatte?"

For en tåpelig argument. Ifølge din "logikk" er altså muslimske menn skyldige inntil det motsatte er bevist.

Og hvor i mitt korte innlegg forsvarer jeg kriminelle innvandrere?

Mvh

Greit, men det var ikke ment som noe argument, bare ment for å vise hvor tåpelig ditt eget spørsmål var.

Synes du trigger til krangel, derfor trekker jeg meg herved ut av min egen tråd. :)

Skrevet

Greit, men det var ikke ment som noe argument, bare ment for å vise hvor tåpelig ditt eget spørsmål var.

Synes du trigger til krangel, derfor trekker jeg meg herved ut av min egen tråd. :)

Ja, klart du trekker deg ut når noen etterspør dokumentasjon på disse alvorlige anklagene.

Skrevet

Jeg tror nok du heller bør si at de fleste muslimske menn er hyggelige mennesker, mens noen få er kriminelle...

Jeg har vel kjent/kjenner sånn ca 10 mannlige muslimer. En av dem var riktignok småkriminell og drev i ungdomstida med biltyverier sammen med sine to etnisk norske kompiser (alle har skikka seg vel nå!). De andre muslimene jeg vet om, er svært skikkelige mennesker!

Skrevet

Jeg tror ikke det er selve religionen som er hovedproblemet, men heller kulturbakgrunnen/opplevelser de har med seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...