Gå til innhold

Hvem takserer pianoer?

Anbefalte innlegg

Gjest eldre piano
Skrevet

Har et gammelt piano jeg skulle hatt taksert. Hvem kontakter jeg for sånt, og hva koster det? Bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Gjest katten med støvlene
Skrevet

ring en som selger brukte piano for å få hint om pris d der verdt.

noter opp merkenavn og ca alder.det er bare spesielle merker som er verdt mer enn kr 1000,-

Skrevet

noter opp merkenavn og ca alder.det er bare spesielle merker som er verdt mer enn kr 1000,-

1000 kr for et piano???? Det er visst litt dyrere enn som så. De faller ikke så fort i verdi.

Skrevet

1000 kr for et piano????!!!! Har jeg nå aldri hørt om....

Betalte vel 10000 for mitt, og det var gammelt og brukt, men veldig god klang i det :-)

Skrevet

1000 kr for et piano????!!!! Har jeg nå aldri hørt om....

Betalte vel 10000 for mitt, og det var gammelt og brukt, men veldig god klang i det :-)

som sagt kommer det helt an på merke...til og med en gammel bil er ikke lik en annen gammel bil i pris,når det er vidt forskjellige merker..prøv og hør selv.de skal ha bortimot 1000,- for taksering også,så det lønner seg å ringe en forhandler

Skrevet

1000 kr for et piano???? Det er visst litt dyrere enn som så. De faller ikke så fort i verdi.

kommer selvsagt an på alder OG merke OG stand.se over.

Skrevet

se innlegg lengre nede.

Skrevet

kommer selvsagt an på alder OG merke OG stand.se over.

Jeg vil gjerne se det pianoet som koster 1000 kr...

Skrevet

ring en pianoforhandler og hør etter selv,om du er mistroisk.

Skrevet

ring en pianoforhandler og hør etter selv,om du er mistroisk.

Gidder jeg ikke bruke tid på. Pianoer til 1000 kr kan uansett ikke være verdt noe.

Skrevet

kun spesielle merker er verdt mer enn kr 1000,-(ja,dette stemmer,når det er snakk om SVÆRT GAMLE piano(dette var vel heller ikke snakk om piano fra i fjor?).jeg trodde også jeg satt på en "gullgruve"-helt til jeg snakket m en pianohandler.)

Skrevet

Gidder jeg ikke bruke tid på. Pianoer til 1000 kr kan uansett ikke være verdt noe.

men dette har du tid til å kverulere på?

ha en fin dag!

Skrevet

men dette har du tid til å kverulere på?

ha en fin dag!

hehe...

Skrevet

hvor blond går det an å være i tankegangen...:D :D

Skrevet

hehe...

forresten er det veldig trist at du ikke kommer deg ut..du får prøve å lese litt om temaet,så blir du nok klokere.

Skrevet

hvor blond går det an å være i tankegangen...:D :D

Du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

forresten er det veldig trist at du ikke kommer deg ut..du får prøve å lese litt om temaet,så blir du nok klokere.

Næææ, kjenner du meg også nå da....

Skrevet

Og jeg var så heldig å få et flott piano gratis, de var bare glad for å bli kvitt det

Gjest eldre piano
Skrevet

som sagt kommer det helt an på merke...til og med en gammel bil er ikke lik en annen gammel bil i pris,når det er vidt forskjellige merker..prøv og hør selv.de skal ha bortimot 1000,- for taksering også,så det lønner seg å ringe en forhandler

Jeg husker ikke merket i farten (er ikke hjemme nå) men det er veldig pent, laget av kirsebærtre, og ble eid av min oldemor, så det er over 120 år gammelt (men det er kanskje ikke så veldig gammelt i pianosammenheng)

Skrevet

Jeg husker ikke merket i farten (er ikke hjemme nå) men det er veldig pent, laget av kirsebærtre, og ble eid av min oldemor, så det er over 120 år gammelt (men det er kanskje ikke så veldig gammelt i pianosammenheng)

Pianoer blir ikke mer verdt med årene, slik det er med enkelte andre instrumenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...