Gjest huskjøperen Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det lukter fortsatt maling i stuen vår etter den ble malt i april. Vannbasert oljemaling på trepanel. Syns vi har luftet godt hele tiden, jeg. I sommer sto både verandadør og vinduer åpne hele tiden, og fortsatt har vi nesten alltid et vindu på gløtt. Hva gjør vi? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det høres merkelig ut. Jeg malte for 1,5 mnd siden, vannbasert maling (ikke olje) både på kjøkken og soverom og det lukter ingen verdens ting, luktet ikke i mange dagene heller. Sett ut noen skåler med eddik, det skal visst hjelpe. 0 Siter
Gjest aldri hørt om Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Vannbasert oljemaling ..... hva er det ? Har hørt om vannbasert maling og oljebasert maling, men ikke vannbasert oljemaling ..... 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hos oss tok det et halvt års tid før det sluttet å lukte synes jeg å huske. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Vi malte et rom i januar med vannbasert oljemaling, og vi kan fremdeles kjenne lukta, særlig hvis vinduet har vært lukket en stund. Dette er et soverom til gutten vår, og som regel står alltid vinduet åpent. SYnes det er helt forferdelig at maling skal lukte så lenge. Så selv om den malingen var veldig grei å jobbe med, kommer vi ikke til å bruke den igjen! 0 Siter
Gjest huskjøperen Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Vannbasert oljemaling ..... hva er det ? Har hørt om vannbasert maling og oljebasert maling, men ikke vannbasert oljemaling ..... Det er en relativt ny type malingssort som visstnok skal være mer allergivennlig. 0 Siter
Gjest aldri hørt om Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det er en relativt ny type malingssort som visstnok skal være mer allergivennlig. akkurat, rart at de ikke har gjort noe med den lukta da .... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.