Gå til innhold

Få ut malinglukt

Anbefalte innlegg

Gjest huskjøperen
Skrevet

Det lukter fortsatt maling i stuen vår etter den ble malt i april. Vannbasert oljemaling på trepanel. Syns vi har luftet godt hele tiden, jeg. I sommer sto både verandadør og vinduer åpne hele tiden, og fortsatt har vi nesten alltid et vindu på gløtt.

Hva gjør vi?

Fortsetter under...

Skrevet

Det høres merkelig ut. Jeg malte for 1,5 mnd siden, vannbasert maling (ikke olje) både på kjøkken og soverom og det lukter ingen verdens ting, luktet ikke i mange dagene heller.

Sett ut noen skåler med eddik, det skal visst hjelpe.

Gjest aldri hørt om
Skrevet

Vannbasert oljemaling ..... hva er det ?

Har hørt om vannbasert maling og oljebasert maling, men ikke vannbasert oljemaling .....

Skrevet

Hos oss tok det et halvt års tid før det sluttet å lukte synes jeg å huske.

Skrevet

Vi malte et rom i januar med vannbasert oljemaling, og vi kan fremdeles kjenne lukta, særlig hvis vinduet har vært lukket en stund. Dette er et soverom til gutten vår, og som regel står alltid vinduet åpent.

SYnes det er helt forferdelig at maling skal lukte så lenge. Så selv om den malingen var veldig grei å jobbe med, kommer vi ikke til å bruke den igjen!

Gjest huskjøperen
Skrevet

Vannbasert oljemaling ..... hva er det ?

Har hørt om vannbasert maling og oljebasert maling, men ikke vannbasert oljemaling .....

Det er en relativt ny type malingssort som visstnok skal være mer allergivennlig.

Annonse

Gjest aldri hørt om
Skrevet

Det er en relativt ny type malingssort som visstnok skal være mer allergivennlig.

:) akkurat, rart at de ikke har gjort noe med den lukta da ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...