Gjest Kampsport-jenta Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Heisann! Lurer bare på om noen har noen gode råd når det gjelder pining av vekt før konkurranse? Jeg skal gå stevne om et par uker og trenger noen gode tips/alternative tips. Noen som kan hjelpe? Det dreier jeg ikke om så veldig mange hundre gram, men akkurat nok til at det kan skape trøbbel på vekta. Takker for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Kan vel prøve, driver med bryting så! Hvis det er en stund til, kan du spise normalt , men kutte ned på godterier og brus. Hvis det er til helgen så må du spise litt mindre men ikke kutte på vannet før siste dagen før! Gå på toalettet så ofte du klarer. Dette er ihvertfall sånn jeg gjør det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Hei, pining av vekt- det høres ikke bra ut. Du bør komme ned på vekta i god tid og ikke ha dette som hastverk opp mot konkurransedato; da er faren stor for å miste overskudd, krefter, utholdenhet og konsentrasjon. Tren stabilt og reduser matinntaket litt. 0,5 kg. per uke er maks. dersom du vil beholde mest mulig av prestasjonsevnen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Hei, jeg har en guide i word som du kan få. Mail meg på [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.