Gjest prompeguri Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Har hatt så vondt i magen de siste par dagne, masse luftsmerter. Har tatt to piller Minifom, men er det andre måter jeg kan bli bedre på? Var til og med på legevakta i går, da smertene var helt uutholdelige. Tok både blodprøve og urinprøve, uten at de fant noe galt, så det er vel kun luft... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Samarin kan kanskje hjelpe litt. Og så har jeg lest her at det hjelper å rulle seg rundt på gulvet(?).... God bedring. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Samarin kan kanskje hjelpe litt. Og så har jeg lest her at det hjelper å rulle seg rundt på gulvet(?).... God bedring. trekk deg en kopp fenikkel-te.2 teskjeer fennikkel pr.kopp.trekkes i 5 min.hold deg i bevegelse etter å ha drukket teen,gå litt e.l. og lufta kommer ut! meget virksomt.fenikkel fåes på apotek. god bedring! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 trekk deg en kopp fenikkel-te.2 teskjeer fennikkel pr.kopp.trekkes i 5 min.hold deg i bevegelse etter å ha drukket teen,gå litt e.l. og lufta kommer ut! meget virksomt.fenikkel fåes på apotek. god bedring! Det skulle vel under innlegget til trådstarter? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 se svaret mitt lenger ned i tråden. det ble feilsendt:) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det skulle vel under innlegget til trådstarter? ja.oppdaget nettopp feilsendelsen 0 Siter
Gjest gastropasienten Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Kan det tenkes at du har en forstoppelse som skaper store luftsmerter?. Tok de røntgen på legevakta?. Om du har det så vil det gå over, men det er fryktelig vondt. Sørg for å drikke mye vann, gjerne juice for å løsne opp i magen. en varmepute eller en flaske med varmt vann til å ha på magen kan lindre noen symptomer. Ellers er det viktig, selv om det er sinnsjukt vondt å forsøke å bevege seg litt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Nyco eller samarin pleier å hjelpe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Drikk fenikkelte. Jeg blander fenikkelfrø og anisfrø, knuser dem i morter og lager te på det. Lykke til, luft i magen er kjempevondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.