Gå til innhold

Magesmerter - luft?

Anbefalte innlegg

Gjest prompeguri
Skrevet

Har hatt så vondt i magen de siste par dagne, masse luftsmerter. Har tatt to piller Minifom, men er det andre måter jeg kan bli bedre på? Var til og med på legevakta i går, da smertene var helt uutholdelige. Tok både blodprøve og urinprøve, uten at de fant noe galt, så det er vel kun luft...

hare1365380455
Skrevet

Samarin kan kanskje hjelpe litt. Og så har jeg lest her at det hjelper å rulle seg rundt på gulvet(?).... God bedring.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Samarin kan kanskje hjelpe litt. Og så har jeg lest her at det hjelper å rulle seg rundt på gulvet(?).... God bedring.

trekk deg en kopp fenikkel-te.2 teskjeer fennikkel pr.kopp.trekkes i 5 min.hold deg i bevegelse etter å ha drukket teen,gå litt e.l. og lufta kommer ut! meget virksomt.fenikkel fåes på apotek.

god bedring!:)

hare1365380455
Skrevet

trekk deg en kopp fenikkel-te.2 teskjeer fennikkel pr.kopp.trekkes i 5 min.hold deg i bevegelse etter å ha drukket teen,gå litt e.l. og lufta kommer ut! meget virksomt.fenikkel fåes på apotek.

god bedring!:)

Det skulle vel under innlegget til trådstarter? :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

se svaret mitt lenger ned i tråden.

det ble feilsendt:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det skulle vel under innlegget til trådstarter? :)

ja.oppdaget nettopp feilsendelsen

;)

Gjest gastropasienten
Skrevet

Kan det tenkes at du har en forstoppelse som skaper store luftsmerter?. Tok de røntgen på legevakta?. Om du har det så vil det gå over, men det er fryktelig vondt.

Sørg for å drikke mye vann, gjerne juice for å løsne opp i magen.

en varmepute eller en flaske med varmt vann til å ha på magen kan lindre noen symptomer.

Ellers er det viktig, selv om det er sinnsjukt vondt å forsøke å bevege seg litt.

Skrevet

Drikk fenikkelte.

Jeg blander fenikkelfrø og anisfrø, knuser dem i morter og lager te på det. Lykke til, luft i magen er kjempevondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...