Gå til innhold

flyktning i mitt eget hjem. ehm..veps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd veps og nå har en kommet inn i stua mi..

så jeg hopper og spretter og er litt hysteriske tilstander her..

hehe.. noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spray den med vann, da klarer den ikke fly.

Så SMEKK :o)

Skrevet

spray den med Jif vindus-spray, da klarer den ikke fly, og så ligger den å dør midt oppi dammen.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

spray den med Jif vindus-spray, da klarer den ikke fly, og så ligger den å dør midt oppi dammen.

morder,skulle jeg til å si.men jeg har selv foreslått å ta den med støvsugeren...

;)

Skrevet

Du får gjøre som mora mi gjør. Hun tar den med bare fingre på midten når den slår seg til ro en plass og lemper den ut. Hele barndommen gjorde hun det, og hun holder vel på ennå. Over 60 år og aldri bitt.

Det funker for henne, og ikke minst for oss rundt:o)

Selv venter jeg til den slår seg til ro og dasker hardt med ei avis. Det funker også.

Skrevet

Sto en liten notis i lokalavisa her om dagen :

"Politiet fikk natt til fredag melding fra en redd dame som hadde fått en flaggermus i soverommet.

Hun ble skremt da hun følte at flaggermusa angrep henne. Derfor tok hun tilflukt i et annet rom og varslet politiet. Politipatruljen fra Kongsberg rykket ut. Etter kort tid fikk en politimann fanget flaggermusa med hendene. Den ble deretter sluppet fri. Dermed endte denne historien til alle parters store tilfredshet."

Du kan jo prøve å ringe pollti du også?

Skrevet

Sto en liten notis i lokalavisa her om dagen :

"Politiet fikk natt til fredag melding fra en redd dame som hadde fått en flaggermus i soverommet.

Hun ble skremt da hun følte at flaggermusa angrep henne. Derfor tok hun tilflukt i et annet rom og varslet politiet. Politipatruljen fra Kongsberg rykket ut. Etter kort tid fikk en politimann fanget flaggermusa med hendene. Den ble deretter sluppet fri. Dermed endte denne historien til alle parters store tilfredshet."

Du kan jo prøve å ringe pollti du også?

hehehe...ler meg ihjel

heldigvis er vepsen borte nå. Den fløy ut av vinduet. Hvis den ikke har rømt til soverommet.

Men føltes som den angrep meg. Så jeg skiftet topp fra en rød til en hvit. Og da holdt den seg unna meg.. ja jeg er paranoid. Vepser er innteligente vesener som misliker meg spessielt og har tenkt å prøve å stikke meg :P hehe

Skrevet

Kjøp den nye flue smekkeren som er oppladbar.

Da får vepsen støt når du berører den og det knitrer og vepsen blir "grillet" Du skal ikke slå med den, bare berøre vepsen med den. løp og kjøp..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...