stromme Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Går Akutten på TV3 i reprise en dag? Det går en duste-krigsfilm samtidig nå, og vi har en TV, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det går repriser natt til søndag. Rimelig nye episoder. Men dessverre er tv3 helt bakmål. At den nyeste episoden som går på mandager kan man risikere å vente evigheter på å få sett. kanskje laste ned fra nettet? jeg elsker akutten 0 Siter
stromme Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 det går repriser natt til søndag. Rimelig nye episoder. Men dessverre er tv3 helt bakmål. At den nyeste episoden som går på mandager kan man risikere å vente evigheter på å få sett. kanskje laste ned fra nettet? jeg elsker akutten HVA?????? Er det ikke dagens episode som går i reprise (((((( nei-å-nei.... 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 HVA?????? Er det ikke dagens episode som går i reprise (((((( nei-å-nei.... jeg kan fortelle deg hva som skjer..hehe 0 Siter
stromme Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 jeg kan fortelle deg hva som skjer..hehe Har allerde lest det på TV3 på nettet. Klarte ikke la være ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det går repriser natt til søndag. Rimelig nye episoder. Men dessverre er tv3 helt bakmål. At den nyeste episoden som går på mandager kan man risikere å vente evigheter på å få sett. kanskje laste ned fra nettet? jeg elsker akutten TV3 er bundet av avtaler med den amerikanske distributøren - og det avgjør også når og hvor ofte de kan sende repriser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.