Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vilskudd/Stjerneskudd av Gudmund Vindland. Egentlig er jeg ferdig med den, men jeg orker ikke begynne på en ny, for jeg er fremdeles fortapt i karakterene fra boka. Og jeg gråt og gråt på slutten, selv om jeg ikke er i nærheten av å få mensen ;)

Jeg leste i avisen at han kommer med en ny bok nå i høst på Arve Juritzens forlag.

Noe å glede seg til :o)

Jeg også liker de bøkene veldig godt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 157
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• flisa

21

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

11

Skrevet

"Crossfire - The Plot That Killed Kennedy" av Jim Marrs

Skrevet

Jeg leser " Sangen om løpende hester" av Britt Karin Larsen, En meget bra bok, og en meget bra forfatter. Av kvinnelige norske forfattere tror jeg nok at jeg holder henne på en 2.plass etter Bergljot Hobæk Haff. Da har jeg ikke regnet med klassikere som Undset og Collet etc.

Likte du Skammen? Det synes jeg er en god bok. Anbefalte den til svigermor, og hun ble helt frelst.

Skrevet

Jeg begynte nettopp på "Mot male odds" i serien Holmegaard av Trude Brænne Larssen. Ser ut til å være en gratisbok fra et par år tilbake. Tror den passer best for unge hestejenter, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe serien!

Foretrekker kvinnelige norske forfattere.

Skrevet

Likte du Skammen? Det synes jeg er en god bok. Anbefalte den til svigermor, og hun ble helt frelst.

Ja den er helt utrolig bra.

Skrevet

Pan, Hamsun

Legenden Lennon, James Henke

Leser aldri bare en bok samtidig :)

Skrevet

En bok av Unni Lindell, tror den heter "Nattsøsteren". Forrige bok var også en kvinnelig forfatter; Helene Uri's "De beste blant oss"

Skrevet

Patricia Cornwell: "Predator".

Går trått, men så har jeg mye annet å tenke på for tida :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Patricia Cornwell: "Predator".

Går trått, men så har jeg mye annet å tenke på for tida :o)

Hun leste jeg mye av for snart 10 år siden.

Holder hun fortsatt på med denne rettsmedisineren sin?

Skrevet

Hun leste jeg mye av for snart 10 år siden.

Holder hun fortsatt på med denne rettsmedisineren sin?

Jajamensann!

Gjest girasol
Skrevet

"Pøbelkomitéen", av Arne Svingen, om oppvekstvilkår i Grorud-dalen på 70-tallet.

Den er drivende bra skrevet!

Skrevet

Akkurat nå holder jeg på med bok nr 10 av serien "flammedans" skrevet av Jane Mysen. Etter denne er det faktisk "det grovmaskede nettet" av Håkan Nesser som ligger og venter på meg også :)

jeg holder på å lese "hittebarnet Alicia" som er skrevet av ellinor rafaelsen... Er også akkurat ferdig med å lese "sønnavind" av Frid Ingulstad...

Skrevet

"Studio sex" av Liza Marklund, svensk krim. Den er spennende! :)

Skrevet

"Studio sex" av Liza Marklund, svensk krim. Den er spennende! :)

Ja -den er kjempefin! jeg har flere bøker av henne.

Skrevet

Akkurat begynt på "American Gods" av Neil Gaiman.

Helt konge foreløpig :-)

Skrevet

Har nettopp lest "Vannliljen" en sann historie men har levert boka tilbake på biblioteket så jeg husker ikke navnet på forfatterinnen. Det var en"forferdelig" bok om et misbrukt barn. Startet selvsagt fra første side men etter å ha lest noen ark måtte jeg begynne å lese den bakfra, i midten og litt over alt. Orket ikke å lese den etter "oppskriften".Men klarte selvsagt heller ikke å legge den fra meg. Burde ha gjort det, for hendelsene i boke har satt seg på netthinnea..Fikk lyst til å ##### personene i boka...

Det er en bok jeg ikke kommer til å lese. Jeg klarer ikke sånt jeg. I alle fall ikke etter at jeg fikk barn selv.

Får helt vondt inni meg!

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Forsvunnet i natten, den siste av ham, må du lese etterpå. De er veldig forskjellige bøkene hans. Den likte jeg. Satt som et skudd i magen.

Har bestilt den på bilioteket, håper den kommer snart!

Bra bøker!

Hilsen

Skrevet

Styr langt unna "Veronika vil dø", også... Jeg fullførte "Alkymisten" (uten at den forandret livet mitt.. ;) ), men Veronika blir nok aldri ferdiglest.

Giii deg! Den er jo knallgod!

En av mine favoritter :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...