Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser Alkymisten. Aner ikke hvorfor jeg ikke har lest den tidligere.

Jeg elsker den!

Den er for øvrig skrevet av Paulo Coelho - en mann. ;)

Artig at du likte den! Jeg likte den også - det var faktisk mannen min som fikk den i 30 års gave, men han har ikke lest den...

Jeg kjøpte flere bøker av Coehlo etter den. Likte Elleve minutter (en erotisk bok), men ikke Zahir - den blir jeg ikke ferdig med.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 157
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

23

• flisa

21

• ShitDiddelyDo

12

• Lillemus

11

Skrevet

Leser ikke mye krim lenger, men det var en som hadde noen morsomme og kule for et par år siden. Husker ikke hva hun het, men heltinna het Margaret Moss. Det var masse musikksitater der, og spydig fleip. Men hva het forfatteren ... Lånte bare bøkene, så har de ikke her.

Kjersti Scheen har skrevet om Margaret Moss - jeg liker også de bøkene. :o) Kanskje jeg skulle lese dem om igjen?

hare1365380455
Skrevet

Ble ferdig med Berlinerpoplene av Anne B. Ragde i går kveld. Veldig bra bok! Så Eremittkrepesene (av samme forfatter) i en bokhandel i går, men den kostet vel 350 kr, så jeg kjøpte den ikke. Tenkte å høre med naboen om hun har den, og om jeg kan låne den... Ellers blir det vel biblioteket.

Har liggende Orkestergraven av Unni Lindell som jeg ellers tenkte jeg skulle begynne på.

Så hos meg går det både i nordmenn og kvinner for tiden!

169 hos bokklubbene.no :)

Skrevet

Jeg leser "Menn som hater kvinner" av Stieg Larsson. Virker veldig bra :-)

Skrevet

Ja...og så...hæ??? HÆ??? OG SÅ?????

Kanskje jeg også har det da vettø!

:-D

Haha, dere får flagre sammen da!

Sååå romantisk :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvilken er nr. 1? :)

Den første heter "Sirenenes Sang", den andre heter "Arr på sjelen", den tredje heter "Siste fristelse" og den fjerde heter "Andres nød". Med forbehold om at rekkefølgen ikke er helt riktig her. :)

Skrevet

Den har jeg enda ikke lest - MÅ HA :)

Japp - det må du faktisk :o)

Lo så jeg trodde jeg skulle daue. Åpningen:

"Min far er død. Og i dag tok jeg en elg av dage.

Hva kan jeg si."

Så blir han bestekompis med elgkalven Bongo, de koser seg i teltet om kveldene, og spiller dyrelotto. Bongo er skikkelig råtten i dyrelotto, men er like glad :o)

Osv osv osv. Hehehehe.

Skrevet

Jeg skjønner at jeg har en del å fylle dagene med, for det er veldig lenge siden jeg har lest en bok nå faktisk. Og jeg liker jo å lese.

Men kanskje det blir mer til høsten.

Det har vært dårlig med lesingen i sommer ihvertfall. ;-)

Jeg har forresten bladene dine, hvis jeg husker det så kan vi komme innom med dem i ettermiddag når vi kjører avgårde. Hvis jeg glemmer det, så får du dem neste gang vi treffes. :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skjønner at jeg har en del å fylle dagene med, for det er veldig lenge siden jeg har lest en bok nå faktisk. Og jeg liker jo å lese.

Men kanskje det blir mer til høsten.

Det har vært dårlig med lesingen i sommer ihvertfall. ;-)

Jeg har forresten bladene dine, hvis jeg husker det så kan vi komme innom med dem i ettermiddag når vi kjører avgårde. Hvis jeg glemmer det, så får du dem neste gang vi treffes. :-)

Det er i orden! Om det ikke er omvei så haster det ikke. :) (Så da kan du ta de med neste gang, for det blir nok snart håper jeg.)

Skrevet

Det er i orden! Om det ikke er omvei så haster det ikke. :) (Så da kan du ta de med neste gang, for det blir nok snart håper jeg.)

Det blir nok neste gang, nå regner det sånn her at vi må bare kjøre avgårde mellom en byge så vi ikke blir altfor våte.

Men det er ikke så lenge til neste gang, og bladene ligger her de. :-)

snakkes!

hare1365380455
Skrevet

Det blir nok neste gang, nå regner det sånn her at vi må bare kjøre avgårde mellom en byge så vi ikke blir altfor våte.

Men det er ikke så lenge til neste gang, og bladene ligger her de. :-)

snakkes!

God tur! Her er det sol men regnet beveger seg nok hitover...

Vi snakkes da, og jeg gleder meg til ny filmkveld! :) Hils!

Skrevet

Japp - det må du faktisk :o)

Lo så jeg trodde jeg skulle daue. Åpningen:

"Min far er død. Og i dag tok jeg en elg av dage.

Hva kan jeg si."

Så blir han bestekompis med elgkalven Bongo, de koser seg i teltet om kveldene, og spiller dyrelotto. Bongo er skikkelig råtten i dyrelotto, men er like glad :o)

Osv osv osv. Hehehehe.

jeg "hører" han forteller i hodet mitt :)

Skrevet

jeg "hører" han forteller i hodet mitt :)

Hehe :)

Jeg liker å høre ham lese egne bøker også :) Enkelte påstår de holder på å sovne, men jeg syns det er omstendelig behagelig ;-)

Skrevet

Hehe :)

Jeg liker å høre ham lese egne bøker også :) Enkelte påstår de holder på å sovne, men jeg syns det er omstendelig behagelig ;-)

Ja - og det er helt herlig å høre han leser om Kurt! :D

Gjest girasol
Skrevet

Ja - og det er helt herlig å høre han leser om Kurt! :D

Det første jeg leste av Erlend Loe var Kurt og den store fisken. Jeg lo så jeg grein :) Er ellers ikke veldig fan av Loe, men Kurt er helt topp :D

Skrevet

169 hos bokklubbene.no :)

Da bestiller jeg den der, hvis jeg ikke får tak i den på biiblioteket!

hare1365380455
Skrevet

Akkurat nå holder jeg på med bok nr 10 av serien "flammedans" skrevet av Jane Mysen. Etter denne er det faktisk "det grovmaskede nettet" av Håkan Nesser som ligger og venter på meg også :)

Jeg likte ikke den boken så godt (jeg leste den ferdig i går).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...