Gå til innhold

Tror ikke jeg gidder dette...

Anbefalte innlegg

Snacky1365380698
Skrevet

Troppet opp på IKEA med godt mot. Der var det jo som vanlig fullt kaos, masse folk og hylende unger. Takk og lov for at sambo ble satt igjen hjemme. Dette var en prøvelse bare for meg, og jeg liker som regel IKEA.

Men herregud...har nå oppdaget hva jeg faktisk har i vente. Er jo ikke bare snakk om bare sofa og seng lenger. Men gardiner, bestikk, lamper, kroker i garderobeskap, speil...herregud...jeg gidder ikke dette.

Har jo samlet seg opp en del ting i årene som student, men som leieboer i møblert leilighet er TV'n det eneste "store" jeg eier.

Skjønner ikke helt når jeg skal få tid til dette innimellom all jobbing. Og så ar det jo dette med å flytte ut fra der vi bor nå...

Gleder meg masse til å flytte inn i nyinnkjøpt leil, altså, men akk!, måtte bare sutre litt:)*sukk*...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du MÅ jo ikke kjøpe alt på IKEA da..! :-)

Bohus, Skeidar og alle andre møbelkjeder ser ut til å spy ut tilbudsbrosjyrer i disse dager, så det burde være mulig å få kjøpt både møbler og øvrig inventar slike steder, til en grei pris.

Snacky1365380698
Skrevet

Du MÅ jo ikke kjøpe alt på IKEA da..! :-)

Bohus, Skeidar og alle andre møbelkjeder ser ut til å spy ut tilbudsbrosjyrer i disse dager, så det burde være mulig å få kjøpt både møbler og øvrig inventar slike steder, til en grei pris.

Jeg vet, jeg vet. Men alt må uansett kjøpes. Og det å ta stilling til alt mulig av praktiske ting er ganske langt unna min "leve-fra-dag-til-dag-tilværelse" jeg har hatt de siste årene.

Kapitulerte rimelig kjapt der jeg stod i gardinavd på IKEA og oppdaget hva det å være voksen faktisk innebærer :)

Skrevet

Jeg vet, jeg vet. Men alt må uansett kjøpes. Og det å ta stilling til alt mulig av praktiske ting er ganske langt unna min "leve-fra-dag-til-dag-tilværelse" jeg har hatt de siste årene.

Kapitulerte rimelig kjapt der jeg stod i gardinavd på IKEA og oppdaget hva det å være voksen faktisk innebærer :)

Ah - så det er der skoen trykker :-)

Skrevet

Altså sånn helt ærlig så er jeg shoppe gal... gir du meg spenna å skriver liste;) hehe... så skal jeg shoppe for deg jeg:P

Bare så synd jeg bor i utlandet:P

Skrevet

Altså sånn helt ærlig så er jeg shoppe gal... gir du meg spenna å skriver liste;) hehe... så skal jeg shoppe for deg jeg:P

Synes du det er like kult å shoppe til andre også? En ting er gaver man skal gi bort, eller ting man skal ha glede av sjøl, men shoppe bare for shoppingens skyld, når det er for en annen?

Snacky1365380698
Skrevet

Ja, det var synd! Tror kanekje jeg burde legge ut anbud på det å handle for meg :)

Skrevet

Synes du det er like kult å shoppe til andre også? En ting er gaver man skal gi bort, eller ting man skal ha glede av sjøl, men shoppe bare for shoppingens skyld, når det er for en annen?

Ja jeg gjør faktisk det:)

Men ennå morsomere hadde det vært å fått satt det hele isammen selv også...

Grunnen; det bor en liten iteriørdesigner i meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...