Gå til innhold

Å fy fader - denne filmen om 9/11 skal jeg IKKE se...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste en anmeldelse som at at det ikke var en film for mennesker som hadde et snev av flyskrekk...

Skrevet

Jeg leste en anmeldelse som at at det ikke var en film for mennesker som hadde et snev av flyskrekk...

Jeg skal se den, eier ikke flyskrekk i det hele tatt...

Husker første gangen jeg skulle ut å fly:S

Da gikk jeg på folkhøyskole og skulle på min første flyreise hjemover, så var de så snille å ha inne i pensum på filmvitenskap "Alive".

Den filmen der de styrter i Andesfjellene, og må begynne å spise hverandre:S

Men flyturen gikk ok den:)

Og jeg har likt å fly i ettertid:)

Skrevet

Da gikk jeg på folkhøyskole og skulle på min første flyreise hjemover, så var de så snille å ha inne i pensum på filmvitenskap "Alive".

Den filmen har jeg heller ikke særlig lyst til å se. Selv om jeg ikke har spesielt mye flyskrekk.

Skrevet

jeg skal se den i kveld tror jeg.

Men oslo viser den bare på vika tror jeg..sært

er jo storfilm

Skrevet

jeg skal se den i kveld tror jeg.

Men oslo viser den bare på vika tror jeg..sært

er jo storfilm

Vil vel kansje ikke ha så masse fokus på den da?

Skrevet

Vil vel kansje ikke ha så masse fokus på den da?

hvorfor ikke.

Det er et historisk dokudrama. Vi burde se den. Dr har laget masse filmer om 2 verdenskrig , holocaust etc. Og de filmene går vi og ser.

hvorfor ikke om september 11th?

Skrevet

men hva er det du liker ved det?

Trangt for beina (redd for blodpropp)

Sitter man innerst på en treerrad så må man tisse -og de ved siden av har sovna - så man holder seg

Alle som ser ut som terrorister ER terrorister -og du kan foremlig se dynamittgubbene rundt magen deres.

Det er jækla høyt oppe fra bakken!

Det er helt tett - lufta kan bli brukt opp!

Føg nøye med på ansiktet til flyvertinnene - når de visker har de HELT sikkert fått en bombetrussel eller hørt en lyd som ikke skal være der, og så har de lært på flyvertinneskolen at de skal smile anstrengt og berolige folk.

Får jeg ikke sitte ved midtgangen og strukket beinet ut - sånn som når handlevogna blir stående der - dauer jeg.

etc. etc.

MORO?

å aldri i verden - men jeg flyr

Skrevet

Jeg tror neppe vi får oppleve noe slikt igjen. Visst kan få man folk som bringer med seg bomber ombord (det har vi nettopp sett forsøk på), og sprenger dem...bare sånn uten videre.

Men at flypassasjerer heretter vil sitte stille og se på en araber eller noe, som babler rundt i midtgangen med kniv eller annet høvelig våpen, er svært lite tenkelig. Det finst vel ikke den flypassasjer som ikke ville gått rett i strupen på vedkommende med en gang, og fått følge av alle andre ombord.

Skrevet

hvorfor ikke.

Det er et historisk dokudrama. Vi burde se den. Dr har laget masse filmer om 2 verdenskrig , holocaust etc. Og de filmene går vi og ser.

hvorfor ikke om september 11th?

Nei ikke vet jeg?

Jeg vil gjerne se filmen, men det kommer da an på hvilke kinoer som vil ta dem inn..

Her har jeg ikke sett noen reklame i det hele tatt på filmen, noe kan være fordi de kansje er redde for at de vil ta opp igjen terroren..

Skrevet

Jeg tror neppe vi får oppleve noe slikt igjen. Visst kan få man folk som bringer med seg bomber ombord (det har vi nettopp sett forsøk på), og sprenger dem...bare sånn uten videre.

Men at flypassasjerer heretter vil sitte stille og se på en araber eller noe, som babler rundt i midtgangen med kniv eller annet høvelig våpen, er svært lite tenkelig. Det finst vel ikke den flypassasjer som ikke ville gått rett i strupen på vedkommende med en gang, og fått følge av alle andre ombord.

hvis alle tumler om til høyre inne i flyet - vil flyet vippe da? :D

Skrevet

men hva er det du liker ved det?

Trangt for beina (redd for blodpropp)

Sitter man innerst på en treerrad så må man tisse -og de ved siden av har sovna - så man holder seg

Alle som ser ut som terrorister ER terrorister -og du kan foremlig se dynamittgubbene rundt magen deres.

Det er jækla høyt oppe fra bakken!

Det er helt tett - lufta kan bli brukt opp!

Føg nøye med på ansiktet til flyvertinnene - når de visker har de HELT sikkert fått en bombetrussel eller hørt en lyd som ikke skal være der, og så har de lært på flyvertinneskolen at de skal smile anstrengt og berolige folk.

Får jeg ikke sitte ved midtgangen og strukket beinet ut - sånn som når handlevogna blir stående der - dauer jeg.

etc. etc.

MORO?

å aldri i verden - men jeg flyr

Jeg ser på det som en liten fornøyelse jeg da:)

Når flyet letter og kriblinga i magen blir til kiling;) Når turbolensen får det til å ligne på en berg og dalbane...

Spenning sier jeg;) Spenning;)

Når jeg sitter å tenker på at der faktisk kan være terrorister og det ikke er det... Spennende sier jeg;)

Skrevet

Jeg ser på det som en liten fornøyelse jeg da:)

Når flyet letter og kriblinga i magen blir til kiling;) Når turbolensen får det til å ligne på en berg og dalbane...

Spenning sier jeg;) Spenning;)

Når jeg sitter å tenker på at der faktisk kan være terrorister og det ikke er det... Spennende sier jeg;)

Jeg ser meg omkring - ser trøtte folk jeg ikke hadde giddet å bli kjent med er de DE jeg skal bli avbildet sammen med på forsiden av VG.

Så jeg drikker-----

Skrevet

hvis alle tumler om til høyre inne i flyet - vil flyet vippe da? :D

Hehe..de fleste arabere vil jo pisse på seg av skrekk og be om nåde lenge før samtlige har "sluppet til", så det går nok bra. Og hvis ønsket om å pryle fanskapet er veldig utbredt, får vi heller bytte på.

Skrevet

Hehe..de fleste arabere vil jo pisse på seg av skrekk og be om nåde lenge før samtlige har "sluppet til", så det går nok bra. Og hvis ønsket om å pryle fanskapet er veldig utbredt, får vi heller bytte på.

Jeg er gjerne ballast! *dundre på hundre*

Skrevet

Tenk at vi har hatt flighten som sloss tilbake her i norge. Men det gikk takk og lov bra.

Ingen ble skadet. Jihad i norge tror jeg også har skjedd før. Men den planen ble vist avslørt og avverget tror jeg

Skrevet

Jeg er gjerne ballast! *dundre på hundre*

Du kan jo være med å servere forfriskninger i pausen :-)

Skrevet

Jeg ser meg omkring - ser trøtte folk jeg ikke hadde giddet å bli kjent med er de DE jeg skal bli avbildet sammen med på forsiden av VG.

Så jeg drikker-----

Oki, men da har du det iallefall morsom, plinger på knappen utallige ganger... mer øl takk:)

Skrevet

Tenk at vi har hatt flighten som sloss tilbake her i norge. Men det gikk takk og lov bra.

Ingen ble skadet. Jihad i norge tror jeg også har skjedd før. Men den planen ble vist avslørt og avverget tror jeg

Det er riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...