Gå til innhold

Hvordan organisere smykkene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ryddet soverommet i dag. Fant da en god del smykker som jeg har slengt fra meg.

Ikke noe kostbart, men greie og ha til og live opp litt med.

Hvordan oppbevarer dere de?Mine er i ett konstant kaos, og jeg har enda ikke kommet på en glup ide på hvordan de kan henge pent og pyntelig, klare til bruk.

Finnes det noe og få kjøpt?

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Moren min har de på knagger, hva heter det nå? Det er altså en slik "knaggrekke" som man kan henge tøy på. Du kan ha en i tre eller noe. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Moren min har de på knagger, hva heter det nå? Det er altså en slik "knaggrekke" som man kan henge tøy på. Du kan ha en i tre eller noe. :)

Det kan jeg jo ha, jeg kan henge opp knaggerekke på soverommet, det er rett ved badet, og stort, he he badet har jeg allerede fylt opp :o)

Skrevet

Jeg lager smykker selv, og har uhyggelig mange... De fleste henger på en bøyle med s-kroker.

Nå så jeg akkurat et lite stativ i Ikea-katalogen, i lakkert metall, det kostet vel ca. 35 kroner, lurer på om jeg skal prøve et sånt også.

Skrevet

Det kan jeg jo ha, jeg kan henge opp knaggerekke på soverommet, det er rett ved badet, og stort, he he badet har jeg allerede fylt opp :o)

Biltema har noen fine knaggrekker i metall. :-)

Ellers ønsker jeg meg en miniatyr-kommode med maaaaange skuffer, som ringer, øredobber og andre små-smykker kan ligge i, uten å bli et svare kaos... Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte en i Hellas som jeg så i fjor, men den var så stygt dekorert. Har sett en sånn i Norge også, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe den, bar hintet til min kjære om at jeg ønsker meg en sånn... hihi

Gjest Shira12
Skrevet

En liten, søt knagg.

Jeg får holde øynene åpne så snubler jeg kanskje over en søt en :o)

Leter man bevist etter noe, finner man det sjelden ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg lager smykker selv, og har uhyggelig mange... De fleste henger på en bøyle med s-kroker.

Nå så jeg akkurat et lite stativ i Ikea-katalogen, i lakkert metall, det kostet vel ca. 35 kroner, lurer på om jeg skal prøve et sånt også.

Jeg har også lurt på om jeg skal begynne og lage selv, men somler meg aldri til det. Spark meg gjerne igang! :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Biltema har noen fine knaggrekker i metall. :-)

Ellers ønsker jeg meg en miniatyr-kommode med maaaaange skuffer, som ringer, øredobber og andre små-smykker kan ligge i, uten å bli et svare kaos... Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte en i Hellas som jeg så i fjor, men den var så stygt dekorert. Har sett en sånn i Norge også, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe den, bar hintet til min kjære om at jeg ønsker meg en sånn... hihi

Ah, da bør jeg hinte jeg også da, liten kommode hadde jo vært greit. Og det er ikke alt for lenge til jeg har bursdag...

Skrevet

Jeg får holde øynene åpne så snubler jeg kanskje over en søt en :o)

Leter man bevist etter noe, finner man det sjelden ;-)

Godt argument for å være impulsshopper! :-) Jeg kjenner til problemet med å aldri finne det man leter etter...

Gjest Shira12
Skrevet

Godt argument for å være impulsshopper! :-) Jeg kjenner til problemet med å aldri finne det man leter etter...

Men den dagen jeg ikke skal ha noe som helst, kommer jeg ofte hjem med flere poser.

Godt og høre at det ikke bare er meg!

Skrevet

Hva lager du det av?

Skrevet

Hva lager du det av?

Det vanlige... perler og sånt.

Har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende deg en link til siden min.

Gjest Shira12
Skrevet

Det vanlige... perler og sånt.

Har du en anonym mailadresse, så kan jeg sende deg en link til siden min.

Du, send til meg også da *smile pent*

[email protected]

Skrevet

De jeg vanligvis bruker, henger på to knagger på badet.

De jeg vanligvis ikke bruker, har jeg i et stort smykkeskrin.

Gjest Shira12
Skrevet

De jeg vanligvis bruker, henger på to knagger på badet.

De jeg vanligvis ikke bruker, har jeg i et stort smykkeskrin.

De har en tendens til og vikle seg sammen i smykkeskrinet mitt.

Men jeg skal gå til innkjøp av en knaggerekke av ett eller annet slag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...