Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?

Anbefalte innlegg

Gjest nick-spørsmål
Skrevet

Hvorfor valgte du akkurat det nicket du bruker her?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

4

• Gemini

2

• Sofline

2

• dolores83

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde et annet nick før, men var borte herfra lenge. Da jeg kom tilbake fikk jeg ikke bruke nicket mitt. Derfor ble nicket mitt slik. Hva med deg?

Skrevet

Hadde et annet nick før, men var borte herfra lenge. Da jeg kom tilbake fikk jeg ikke bruke nicket mitt. Derfor ble nicket mitt slik. Hva med deg?

fordi jeg ikke kom på noe annet å bruke... dårlig fantasi :P

Gjest Aviaana
Skrevet

Fordi jeg har en forkjærlighet til Inuitter og Grønland.

Skrevet

Som sagt så mange ganger før, Pixies låten Velouria er inspirasjonen. Forøvrig syns jeg Velouria er et aldeles vakkert jentenavn.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde lest Sagaen om Isfolket, og brukt Shira nicket i andre sammenhenger, så slengte jeg 12 bakpå siden det er ett tall jeg også har brukt i andre nicksammenhenger.

Jeg ante ikke i de dager at man kunne reservere nick, og at Shira mest sannsynlig var reservert.

Men hun har visstnok ikke vært her på noen år.

Kremt, ikke ante jeg heller at jeg kom til og henge på Dol så mye heller ;-)

Gjest ikke signatur blir det da
Skrevet

Det kommer av begynnelsen på etternavnet mitt.

Skrevet

Det aner jeg faktisk ikke. Var vel et dårlig forslag jeg kom på i farta...

Skrevet

Læreren kalte meg det på skolen.

Jeg var smart, men litt ukonsetrert og lat, dermed kunne jeg ikke alltid svare på alle spørsmål selv om jeg visste svaret. Han forsto aldri at jeg kjedet meg nesten i hjel, og gadd ikke følge med. Plutselig rant det en masse smart ut av meg når noe engasjerte meg, og da ble han litt forvirret om jeg gjorde narr.

Gjest Debra irl
Skrevet

Hvis du har sett serien Alle elsker Raymond.....

hilsen

Skrevet

Fordi jeg for snart 20 år siden holdt på å flire meg i hjel av Peter Sellers i filmen "The Party"; nærmere bestemt den scenen med papegøyen ("Birdie num-num"..). Vennene mine fant ut at det passet med nicket i forhold til mitt egentlige navn, og så har det blitt hengende ved siden.

Skrevet

Aner ikke helt hvor jubalong kom fra, det bare datt ned i hodet mitt. 70 er årstallet jeg er født.

Skrevet

Fordi jeg ble kalt det av venner. Hadde vist noe sammenheng med både utseende og type....hehe.

Skrevet

Hvis du har sett serien Alle elsker Raymond.....

hilsen

Oisann... :-)

Skrevet

Etter en gammel, britisk rockegruppe jeg har hørt på i mange år. Liker gruppa og musikken, og synes navnet klinger fint.

For nysgjerrige, hjemmesiden til gruppen (som vel runder 30 år snart) er:

http://www.hawkwind.com/hw_z.htm

Skrevet

Navnet til vokalisten i Cranberries, og 83 er årstallet jeg er født i.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg hadde lyst til å hete Miranda, men siden det nicket var opptatt, måtte jeg slenge på noe ekstra. Og da kunne jeg jo like godt få det til å rime!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...