Gå til innhold

Er dere oppdatert på buksemoter?

Anbefalte innlegg

Gjest in or out
Skrevet

Jeg har en bukse som er for lang. Har ingen symaskin og tenkte å brette den inn med sikkerhetsnåler.

Ser at noen også bretter jeansen opp.

Er det like ok å brette den andre veien?

Videoannonse
Annonse
Gjest in or out
Skrevet

stiftemaskin....eller sykehustape :)

sykehustape?? holder det da?

Skrevet

sykehustape?? holder det da?

Ja - holder til og med i vask noen ganger ;)

Skrevet

Jeg bretter alle buksene mine opp utover og syns det er kult. Men ikke brett mer enn en gang, og ikke større brett enn 4-5 cm.

Skrevet

Jeg bretter alle buksene mine opp utover og syns det er kult. Men ikke brett mer enn en gang, og ikke større brett enn 4-5 cm.

Jeg syns godt at bretten kan være 10 cm. også. Men bare en brett.

Ulik smak :)

Skrevet

Jeg syns godt at bretten kan være 10 cm. også. Men bare en brett.

Ulik smak :)

Ja, så tøff er nok ikke jeg. ;)

Gjest in or out
Skrevet

Men er jeg helt utenfor om jeg velger å brette den innover?

Helt ærlig: ser det rart ut?

Skrevet

Er det moderne?

Skrevet

Men er jeg helt utenfor om jeg velger å brette den innover?

Helt ærlig: ser det rart ut?

Jeg syns det ser rart ut, og min personlige mening er brett ut, eller ikke brett.

Men dette er olabukser da. om det er annen bukse så må du brette innover.

Hilser forresten fra mannen i hjørnet her som sier at ingen noen sinne må høre på klesråd fra meg... ;)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg syns heller du burde brette utover. Jeg bretter alle buksene mine utover, og synes det er finere enn innover.

Skrevet

Ja - holder til og med i vask noen ganger ;)

Jøss. Er det ingen som kan legge opp ei bukse for hånd lenger??? Tar femten minutter.Fallesting. Eller attersting, om man vil det skal se ut som maskinsøm.

Selv jeg som er en kløne med "håndarbeid" kan dette og har kunnet det siden jeg var ti år.

Skrevet

Jøss. Er det ingen som kan legge opp ei bukse for hånd lenger??? Tar femten minutter.Fallesting. Eller attersting, om man vil det skal se ut som maskinsøm.

Selv jeg som er en kløne med "håndarbeid" kan dette og har kunnet det siden jeg var ti år.

Det kan jeg også det - men jeg prøvde å hjelpe hun som ikke kunne :) Jeg sydde min egen konfirmasjonskjole jeg.....

Skrevet

Definitivt ikke innover. Det var på tidlig 90-tallet at det var kult, da gjerne med fargede binderser i kantene.

Gjest in or out
Skrevet

Definitivt ikke innover. Det var på tidlig 90-tallet at det var kult, da gjerne med fargede binderser i kantene.

takker for ærlige tilbakemeldinger. Men hvis jeg velger å brette bukse utover, kan jeg ta bruke sikkerhetsnåler? Eller ser det også teit ut?

Skrevet

takker for ærlige tilbakemeldinger. Men hvis jeg velger å brette bukse utover, kan jeg ta bruke sikkerhetsnåler? Eller ser det også teit ut?

Det kan bli tøft og det kan se dumt ut. Kommer an på antrekket ellers, tror jeg.

Skrevet

Hm? Jeg bruker fargede binderser ennå, jeg. Altså svart på svart bukse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...