Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter nye dongeribukser, men det er jo a jungle out there ;)

Noen tips til noen fine modeller?

Bør ha fine baklommer, ikke sånn altfor overdreven vask, ikke for damete/kjærringaktig, og heller ikke fjortisbukse.., og kan gjerne fremheve/(hjelpe!!) figuren ;)

Tar imot tips/modeller/linker med stor takk!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• bouenas

9

• meg__123!

8

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes Carlings har plenty med fine bukser:-) Link har jeg desverre ikke.

Skrevet

Men du hadde! :-) Se det!

:-)

Men når jeg tittet nærmere etter fant jeg ingen bukser der inne... :-(

laguna1365380434
Skrevet

Men når jeg tittet nærmere etter fant jeg ingen bukser der inne... :-(

Hmm..Min blir intill videre bare svart..:-I Men de HAR kule bukser, det vet jeg..Jeg blir i markedet for nye jeans bare jeg går forbi..;-)

Skrevet

Hmm..Min blir intill videre bare svart..:-I Men de HAR kule bukser, det vet jeg..Jeg blir i markedet for nye jeans bare jeg går forbi..;-)

Ja, det har mange kule jeans. Desverre er de litt for dyre til at jeg kan fylle skapet...

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det har mange kule jeans. Desverre er de litt for dyre til at jeg kan fylle skapet...

Ja, faen..Men de varer da, og jeg vil mye heller ha en ordentelig bukse enn tre teite som går sunn..;-)

Skrevet

Ja, faen..Men de varer da, og jeg vil mye heller ha en ordentelig bukse enn tre teite som går sunn..;-)

Det har du rett i. :-) Jeg trenger nye dongri *løper til Carlings*

Skrevet

Jeg synes Carlings har plenty med fine bukser:-) Link har jeg desverre ikke.

Takker for forslag likevel! Skal sjekkes ut ;-)

Skrevet

Takk for link! Så ingen bukser der, men fant en butikk i nærheten, så det blir å dra dit :-)

De har mange kule bukser.

Skrevet

De har mange kule bukser.

Flott! :-) Finner jeg noe jeg liker, betaler jeg gjerne et par extra hundrelapper. Har litt for mange jeg bare er halv-fornøyd med!

Skrevet

Flott! :-) Finner jeg noe jeg liker, betaler jeg gjerne et par extra hundrelapper. Har litt for mange jeg bare er halv-fornøyd med!

Kjenner til problemet.

Skrevet

Det har du rett i. :-) Jeg trenger nye dongri *løper til Carlings*

de har jo en del kule bukser på only og vero moda også...

Skrevet

de har jo en del kule bukser på only og vero moda også...

Ja. Jeg kjøpte en del der før, men nå har de bare stretchbukser, og det liker jeg ikke.

Skrevet

Ja. Jeg kjøpte en del der før, men nå har de bare stretchbukser, og det liker jeg ikke.

på vero moda og only? er ikke stretchbukser de jeg har kjøpt hvertfall...

Skrevet

på vero moda og only? er ikke stretchbukser de jeg har kjøpt hvertfall...

Jeg tror jeg titter innom der rundt en gang i måneden for å se om de har fått noe nytt. Jeg sjekker alltid alle olabuksene -det er flere år siden jeg har funnet et par som ikke er stretch.

Skrevet

Jeg tror jeg titter innom der rundt en gang i måneden for å se om de har fått noe nytt. Jeg sjekker alltid alle olabuksene -det er flere år siden jeg har funnet et par som ikke er stretch.

ok.. de har kanskje litt forskjellige da... stretchbukser er ikke noe særlig nei....

Skrevet

ok.. de har kanskje litt forskjellige da... stretchbukser er ikke noe særlig nei....

Nei, så snart man har hatt dem på et par timer er de for store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...