Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, så snart man har hatt dem på et par timer er de for store.

ja sånn er buksene jeg kjøper.. har jeg sittet i fem minutter, så er de altfor store.. fryktelig stygt...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• bouenas

9

• meg__123!

8

• laguna1365380434

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja sånn er buksene jeg kjøper.. har jeg sittet i fem minutter, så er de altfor store.. fryktelig stygt...

Jeg tar på meg sånne når jeg føler meg alt for feit..., etter bare kort tid så haler jeg og drar i en bukse som holder på å dette av meg....utrolig tilfredstillende måte å "slanke" seg på...:-D

Skrevet

Jeg tar på meg sånne når jeg føler meg alt for feit..., etter bare kort tid så haler jeg og drar i en bukse som holder på å dette av meg....utrolig tilfredstillende måte å "slanke" seg på...:-D

hehe.. men det er sånne bukser man ser feitere ut i også... hvertfall gjør jeg det...

Skrevet

Hehe...

Jeg føler meg bare fetere i sånne bukser. Jeg tror det er mest fordi de sitter dårlig rundt livet og ødelegger magen samme hvor flat den er.

Skrevet

hehe.. men det er sånne bukser man ser feitere ut i også... hvertfall gjør jeg det...

Jeg også.

Skrevet

Hehe...

Jeg føler meg bare fetere i sånne bukser. Jeg tror det er mest fordi de sitter dårlig rundt livet og ødelegger magen samme hvor flat den er.

de vider seg ut mest i låra på meg.. ikke så mye i livet.. nesten så jeg må kjøpe to str for lite...

Skrevet

de vider seg ut mest i låra på meg.. ikke så mye i livet.. nesten så jeg må kjøpe to str for lite...

Uansett er de noe dritt... :-)

Skrevet

M.A.P.P.

Javel..? :-) Har aldri hørt om de engang.. Landsbygda, vet du ;)

Hvor/hvilke butikker fører dette merket? (ja, for det er et merke - og ikke en butikk..?)

Skrevet

de har jo en del kule bukser på only og vero moda også...

Ja, enig! Har faktisk funnet endel fine only-bukser.

Buksene fra vero moda har jeg aldri prøvd. Men det skal jeg nå :-)

hare1365380455
Skrevet

Javel..? :-) Har aldri hørt om de engang.. Landsbygda, vet du ;)

Hvor/hvilke butikker fører dette merket? (ja, for det er et merke - og ikke en butikk..?)

Det er et merke, og det føres nok av flere butikker. Butikken her er ikke en "merkebutikk".

Skrevet

er ofte de samme buksene de har på only og vero moda... har mange only bukser der har jeg sett..

Skrevet

de har ofte de samme buksene på only og vero moda.. står only i de buksene har jeg sett...

Skrevet

"seven for all man kind" er fine bukser på de fleste andre, men ikke på meg. Jeg er veldig glad i "Rock & republick" de sitter kjempefint på. Victoria Beckham designet bukser for dem, men de er VANvittig dyre. De buksene hun ikke designet er dyre de også, men ikke SÅ dyre. Og rompa blir "smashing". I tillegg er de ikke stramme i livet. De er lave, men ikke stramme.

Skrevet

Det er et merke, og det føres nok av flere butikker. Butikken her er ikke en "merkebutikk".

Okay ;-) Skal huske å se / spørre etter dem! Takk for tips!

Skrevet

"seven for all man kind" er fine bukser på de fleste andre, men ikke på meg. Jeg er veldig glad i "Rock & republick" de sitter kjempefint på. Victoria Beckham designet bukser for dem, men de er VANvittig dyre. De buksene hun ikke designet er dyre de også, men ikke SÅ dyre. Og rompa blir "smashing". I tillegg er de ikke stramme i livet. De er lave, men ikke stramme.

Har hørt en del om buksene hennes, ja, men aldri funnet dem i butikker. Er det bare utvalgte butikker som har dem?

"Seven for all man kind" har jeg hverken hørt om eller sett.... (bonde;-))

Hvor selges disse?

Skrevet

de har ofte de samme buksene på only og vero moda.. står only i de buksene har jeg sett...

Uff da, ja jeg er helt grønn.. Du har nok rett ;)

hare1365380455
Skrevet

Okay ;-) Skal huske å se / spørre etter dem! Takk for tips!

Jeg fant aldri bukser som passet, men første paret jeg prøvde av det merket passet! De er gode også (godt merke).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...