Gå til innhold

Filmen Biler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne eller hørt noe om den? Bra eller dårlig?

Usikker på om vi skal se den i dag, ser jo at filmen varer i over 2 timer og det kan fort bli lenge for en 2- og 4 åring....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men den virker kuul.

Vil likevel tro at en 2-åring er for liten. Og at det blir for lenge å sitte i ro. 4-åring kan nok kose seg, selv om jeg tror den passer bedre for litt eldre barn. Sånn 6-7 år og oppover.

Skrevet

Her var mannen med gutta våre på 4,5 og snart 7 år på kino i går og såg Biler.

Storebror koste seg veldig,han forsvant nesten inn i filmen, og glemte nesten både brus og godteriene. Lillebror på 4,5 koste seg også, men syns visst filmen var litt lang. Han er heller ikke så veldig til å se på f.eks. tv til vanlig, heller, og tar seg gjerne en pause i barne-tv.

Pappa'n hadde visst også hatt det greit, den var litt morsom for voksne også, forsto jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...