Gå til innhold

Blir jeg slank?

Gjest noras

Anbefalte innlegg

Gjest noras

Noen tips for å bli slankere til sommeren??

Jeg bør ihvertfall gå ned 8-10 kg, men helst mer. Jeg er veldig slapp i fisken.

Har tenkt til å jogge på tredemølle hjemme og i tillegg kanskje trene litt på sats (er medlem der).

Hvor mye, hvor ofte og hvor lenge bør jeg trene?

Når kommer resultatene?

Spiser sunt på hverdagene, men skeier ut i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cognition

Hei, får å bli slank må du kutte ned på mat og øke krops aktiviteten. Det hjelper dermed ikke å "tenke på" å jogge, trene, spise sunt..osv. Men dette vet du nok.

Om du går ned så mange kilo før sommeren er avgjørende om hvor du bor i landet, i Nord kommer den i midten av Juli, mens den hær i sør er rett rundt hjørnet.

Ta bena fatt, og begynn å tren og spise fornuftig, du vil få resultater avhenging av hvor mye "energi" du legger in i å tape vekt.

Lykke til (venter selv på at six-packen skal dukke opp snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A piece of friendly advice

For din egen del dropp fokus med at du skal slanke deg 8-10 kg. Tenk heller på at du skal stramme opp det som er litt slaskete, og at du skal minke antall centimeter rundt midjen. Muskler veier mer enn fett. Vekttapet ditt i fett kan fort da "veies opp" med at du får økt muskelmasse som resultat av mere mosjon / trening.

Varier treningen din og gjør noe du synes er morsomt, så kommmer gjerne de første resultatene i løpet av et par uker.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du kan ikke trene mer enn treningsgrunnlaget ditt tilsier. Om du går ned i vekt eller ikke, er avhengig av hvordan du styrer kostholdet ditt.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...