Gjest noras Skrevet 6. april 2001 Skrevet 6. april 2001 Noen tips for å bli slankere til sommeren?? Jeg bør ihvertfall gå ned 8-10 kg, men helst mer. Jeg er veldig slapp i fisken. Har tenkt til å jogge på tredemølle hjemme og i tillegg kanskje trene litt på sats (er medlem der). Hvor mye, hvor ofte og hvor lenge bør jeg trene? Når kommer resultatene? Spiser sunt på hverdagene, men skeier ut i helgen. 0 Siter
Gjest Cognition Skrevet 6. april 2001 Skrevet 6. april 2001 Hei, får å bli slank må du kutte ned på mat og øke krops aktiviteten. Det hjelper dermed ikke å "tenke på" å jogge, trene, spise sunt..osv. Men dette vet du nok. Om du går ned så mange kilo før sommeren er avgjørende om hvor du bor i landet, i Nord kommer den i midten av Juli, mens den hær i sør er rett rundt hjørnet. Ta bena fatt, og begynn å tren og spise fornuftig, du vil få resultater avhenging av hvor mye "energi" du legger in i å tape vekt. Lykke til (venter selv på at six-packen skal dukke opp snart) 0 Siter
reddick Skrevet 7. april 2001 Skrevet 7. april 2001 A piece of friendly advice For din egen del dropp fokus med at du skal slanke deg 8-10 kg. Tenk heller på at du skal stramme opp det som er litt slaskete, og at du skal minke antall centimeter rundt midjen. Muskler veier mer enn fett. Vekttapet ditt i fett kan fort da "veies opp" med at du får økt muskelmasse som resultat av mere mosjon / trening. Varier treningen din og gjør noe du synes er morsomt, så kommmer gjerne de første resultatene i løpet av et par uker. lykke til 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. april 2001 Skrevet 9. april 2001 Hei, du kan ikke trene mer enn treningsgrunnlaget ditt tilsier. Om du går ned i vekt eller ikke, er avhengig av hvordan du styrer kostholdet ditt. [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.