Gjest noras Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Noen tips for å bli slankere til sommeren?? Jeg bør ihvertfall gå ned 8-10 kg, men helst mer. Jeg er veldig slapp i fisken. Har tenkt til å jogge på tredemølle hjemme og i tillegg kanskje trene litt på sats (er medlem der). Hvor mye, hvor ofte og hvor lenge bør jeg trene? Når kommer resultatene? Spiser sunt på hverdagene, men skeier ut i helgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cognition Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Hei, får å bli slank må du kutte ned på mat og øke krops aktiviteten. Det hjelper dermed ikke å "tenke på" å jogge, trene, spise sunt..osv. Men dette vet du nok. Om du går ned så mange kilo før sommeren er avgjørende om hvor du bor i landet, i Nord kommer den i midten av Juli, mens den hær i sør er rett rundt hjørnet. Ta bena fatt, og begynn å tren og spise fornuftig, du vil få resultater avhenging av hvor mye "energi" du legger in i å tape vekt. Lykke til (venter selv på at six-packen skal dukke opp snart) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddick Skrevet 7. april 2001 Del Skrevet 7. april 2001 A piece of friendly advice For din egen del dropp fokus med at du skal slanke deg 8-10 kg. Tenk heller på at du skal stramme opp det som er litt slaskete, og at du skal minke antall centimeter rundt midjen. Muskler veier mer enn fett. Vekttapet ditt i fett kan fort da "veies opp" med at du får økt muskelmasse som resultat av mere mosjon / trening. Varier treningen din og gjør noe du synes er morsomt, så kommmer gjerne de første resultatene i løpet av et par uker. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei, du kan ikke trene mer enn treningsgrunnlaget ditt tilsier. Om du går ned i vekt eller ikke, er avhengig av hvordan du styrer kostholdet ditt. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.