Gå til innhold

Vaffeljern på Nille

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

NHar hørt et par stykker si det er veldig bra,men er det noen her som har prøvd det? Tror det koster rundt 150 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri ha kjøpt vaffeljern på Nille. Ei heller noe annet elektrisk utstyr.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg ville aldri ha kjøpt vaffeljern på Nille. Ei heller noe annet elektrisk utstyr.

Jeg har litt betenkeligheter med det jeg og,men siden to jeg kjenner sier det er bra så må det vel være noe i det. Får se om jeg får flere svar

Skrevet

Hvis det er samme standard som vannkokeren som du kan kjøpe der, så MÅ du styre unna. Min gniene sjef kjøpte den, og den bruker ca 10 min på å koke 1 liter vann, og virker bare hver andre gang. Nei sleng på en hundrelapp eller to til å få noe skikkelig heller.

Skrevet

Sikkert greit nok; men ikke forvent et vaffeljern som steker raskest eller best.

Og om det fortsatt lever etter 5 år har du flaks.

Produktene de selger der er billige fordi de er satt sammen av rimelige komponenter.

På en så enkel mekanisme som et vaffeljern er nok forskjellene på kvalitet/jobbutførelse av mer marginal art, men kvalitet i forhold til forventet brukstid vil nok være merkbar ;-)

Gjest ville ikke gjort det
Skrevet

Har kjøpt et på Europris, og det var noe skikkelig ræl! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...