Gå til innhold

Å trene når man ikke vil

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke lyst i det hele tatt
Skrevet

Jeg har ikke lyst i det hele tatt til å trene nå. Har tråkket mye i dag og kjenner at jeg ønsker å sige ned i sofaen. Er det allikevel lurt å tvinge seg ut å trene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har erfaring med at det blir gøy når du først har begynt, så ville jeg ikke tvunget meg selv ut. Trening skal være lystbetont, ikke noe en forbinder med uhygge.

Skrevet

Trur det e greit å holde kontinuiteten i treningen selv om man ikke vil. Man er glad at man gjorde det når man er ferdig. Kan kutte ned økta litt.

Snacky1365380698
Skrevet

Mtp sunnhet, fysisk aktivitet og lignende, så er det uten tvil lurt. Er sjelden man gleder seg til å trene (uansett hvor morsomt det skal være, ifølge andre), så skal man droppe det hver gang man egentlig ikke gidder, så tror jeg det blir igjen få mennesker som faktisk trener.

Èn gang i mellom, derimot, er det bare sunt å gi faen, og bli i sofae.

Gjest Isostar
Skrevet

Mtp sunnhet, fysisk aktivitet og lignende, så er det uten tvil lurt. Er sjelden man gleder seg til å trene (uansett hvor morsomt det skal være, ifølge andre), så skal man droppe det hver gang man egentlig ikke gidder, så tror jeg det blir igjen få mennesker som faktisk trener.

Èn gang i mellom, derimot, er det bare sunt å gi faen, og bli i sofae.

Jeg gleder meg til de fleste øktene. Men så er det også interesse nr. 1.

Skrevet

Jeg tar en økt uansett. Men ikke om jeg er syk. MEN økta er kortere/lettere enn jeg vanligvis trener.

Og så får man så utrolig god samvittighet.

Men jeg bør vel si at jeg må gjøre det. Ellers finner jeg alle mulige grunner til å la være neste gang også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...