Gå til innhold

Jobbintervju

Anbefalte innlegg

Gjest jobbsøkeren
Skrevet

Kan noen komme med ideer for hva man svarer på positive eller sterke sider om seg selv og negative eller svake sider om seg selv.

Vet jo selvfølgelig at man skal svare om seg selv men står litt fast i å komme på ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positive:

Positiv

God til å samarbeide/jobbe selvstendig

Lærer fort

Effektiv

Systematisk, ordensmenneske

Bevarer oversikten i stressede situasjoner

Negative:

Dårlig til å ta kritikk (men når jeg tenker over det, kan jeg godt ta den til meg)

Jobber ikke så bra alene (best hvis det ikke er så mye selvstendig jobbing i firmaet)

Kan ha for høye forventninger til meg selv

Kan vente for mye av andre

Gjest jobbsøkeren
Skrevet

Positive:

Positiv

God til å samarbeide/jobbe selvstendig

Lærer fort

Effektiv

Systematisk, ordensmenneske

Bevarer oversikten i stressede situasjoner

Negative:

Dårlig til å ta kritikk (men når jeg tenker over det, kan jeg godt ta den til meg)

Jobber ikke så bra alene (best hvis det ikke er så mye selvstendig jobbing i firmaet)

Kan ha for høye forventninger til meg selv

Kan vente for mye av andre

Supert. Der fikk du meg til å tenke.

Tenkte å notere ned litt for da forbereder jeg meg best.

Tusen takk!!

Skrevet

Supert. Der fikk du meg til å tenke.

Tenkte å notere ned litt for da forbereder jeg meg best.

Tusen takk!!

Jeg sier fra hvis jeg kommer på flere. :-) Det er ikke lenge siden jeg var i jobbsøkerfasen selv, og jeg kom aldri på slike ting da (heldigvis ble jeg ikke spurt til intervju).

Gjest jobbsøkeren
Skrevet

Jeg sier fra hvis jeg kommer på flere. :-) Det er ikke lenge siden jeg var i jobbsøkerfasen selv, og jeg kom aldri på slike ting da (heldigvis ble jeg ikke spurt til intervju).

Flott!

Synes det er vanskelig å snakke om positive / negative sider (eller sterke/svake) men har jeg tenkt gjennom det så får jeg prøve å svare som at dette er helt greit.

Ikke må jeg virke som at jeg har innøvde svar og ikke må jeg komme uforberedt.

Lett skal det ikke være, svett, svett

Skrevet

Flott!

Synes det er vanskelig å snakke om positive / negative sider (eller sterke/svake) men har jeg tenkt gjennom det så får jeg prøve å svare som at dette er helt greit.

Ikke må jeg virke som at jeg har innøvde svar og ikke må jeg komme uforberedt.

Lett skal det ikke være, svett, svett

Lykke til! :-)

Det er vel ikke favorittspørsmålene til noen. Det lønner seg å forberede seg, tenk om man ikke kommer på noe å si i farta. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...