Gå til innhold

Hvorfor går folk på byen?

Anbefalte innlegg

Gjest er det noe galt med meg?
Skrevet

Hvorfor går folk på byen? Er det bare for å få seg noe eller er det rett og slett fordi de synes det er artig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er morsomt :) Det er veldig fint å bare ha en fest med venner også, men ute på byen kan man titte på andre, drinkene er bedre og kanskje treffer man noen interessante mennesker?

Skrevet

Fordi det er utrolig kjedelig å danse hjemme i sin egen stue...

Skrevet

Fordi det er morsomt. Deilig å slå seg løs en gang i blant. Jeg går ikke ut for å få meg noe -jeg har hjemme. Jeg går heller ikke ut for å glo på mannfolk.

Nå skal det legges til at jeg ikke går på byen så ofte.

Skrevet

Jeg går på byen fordi jeg synes det er kjekt. Treffer mange kjente og slår seg løs.

Har ennå ikke gått ut for å "få meg noe", men skulle kanskje begynnt med det snart... *titter seg rundt i den tomme stua, og regner ut hvor lenge det var siden sist...*

4barns mor-77
Skrevet

sikkert begge deler, tenker jeg..

Jeg går ut på byen for å synge karaoke... Kjempeartig! Vi er en hel vennegjeng som elsker å synge, så da blir det naturlig å møtes på stedets karaokebar.

Gjest Persille
Skrevet

For å danse, se på kjekke bartendere, høre bra musikk, fjolle med venninder, skravle med kompiser, drikke drinker - men aldri for å "få meg noe"...

Skrevet

Det er skummelt. Jeg vil heller på restaurant og spise og skravle og drikek vin - med en gang de setter på musikk drar jeg....hæler ikke å sitte og smile og nikke og ikke få kommunisere.

Skrevet

Når jeg drar på byen, er det for å ha det artig! Danse, drikke, flire og møte folk. Jeg er ikke ute etter å "få meg noe" - det får jeg så ofte jeg lyster hjemme ;-)

Skrevet

For å være sosial med venner og bekjente eller å være på sjekker'n.

En del av oss kutter ut mye av den slags når vi blir eldre, og bytter ut disco med restaurant eller hjemmebesøk *s*

Skrevet

Ikke for å få meg noe iallefall, har samboer. Men vi går ofte ut, og da fordi vi synes det er gøy. Treffe venner og bekjente, og gjerne bli kjent med nye folk! Vet at man kan treffe venner uten å gå ut på byen også, og det gjør vi jo. Men ute på byen treffer vi jo så mange andre også :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg gikk på byen da jeg var 16-20. Jeg liker ikke danse, hører litt dårlig så jeg kan ikke føre en samtale, og jeg har kjæreste så jeg er ikke ute etter noe sånt. Jeg ville sikkert hatt behov for å gå på byen igjen hvis jeg ble singel.

Skrevet

For å danse og ha det gøy sammen med venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...