Gå til innhold

Noen som har nokia 6280?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at talteiden bare er på 3 timer. Vil det si at man kun kan bruke mp3 spilleren/radioen i 3 timer også? Isåfall kan man jo nesten ikke høre på musikk hvis man skal bruke ringe/sende sms med den i tillegg.

Lurer også på om man kan koble til egne hodetelefoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke telefonen, men jeg er ganske sikker på at mobiltelefoner bruker mye mer batterikapasitet for telefonsamtaler enn annen bruk, for å kunne sende og motta signaler.

Gjest nokia 6280
Skrevet

Jeg har ... men dette har jeg ikke testet ut. Ikke får jeg testet det heller ..... da den allerede er på reparasjon :(, vet ikke når jeg får den tilbake for reparasjonskøen på Nokia 6280 er visst kjeeeempelang :( .... *dritt-telefon*

Skrevet

Tror med stor sikkerhet at du kan bruke mp3 spilleren lengere for den bruker lite størm har jeg merket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...