Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en halvåpen løsning, vel...

Ingen dør imellom, men trappegangen går mellom stua og kjøkkenet på en måte, så passasjen mellom er mye smalere enn rommene er.

Vi trives godt sånn! Man har oversikt og er mer sosial enn om det var et HELT eget rom...

Men jeg vet ikke om jeg hadde villet ha stua "i" kjøkkenet, på en måte... Eller omvendt... En eller annen slags adskillelse, sånn at jeg ikke ser oppvasken vi ikke har giddet å rydde inn i oppvaskmaskinen uansett hvor jeg er i stua, det ville jeg nok hatt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Aimabel
Skrevet

vi har nesten åpen løsning i hele leiligheten. Under oppussingen hadde vi tilogmed åpen baderomsløsning, og det ble kanskje litt i overkant. Men vi har god kjøkkenvifte så matlukt er ikke noe problem. Jeg synes det er veldig sosialt med åpen kjøkkenløsning, spesielt når vi har besøk. Vi kan snakke med gjestene ved bordet mens vi ordner på kjøkkenet.

Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke laget åpen kjøkkenløsning når jeg byttet kjøkken. Kunne lagt kjøkkenet der soverommet er og laget soverom på kjøkkenet.

Mye mer trivelig med åpen løsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...