Gå til innhold

Noen uten syklubb her?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke-syklubb
Skrevet

Er det noen som _ikke_ er med i regelmessig (ukentlig eller måntlig) syklubb (eller lignende) her?

Er dere med på noe sånt alle kvinner her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er innflytter i mitt lokalmiljø (og til og med utlending!).

"Alle" jeg kjenner er med i en klubb men jeg har aldri blitt spurt. Har en følelse av at her er klubb for de "gamle" venninne fra skole og evt studietida og at det ikke er plass for nye.

Klarer meg fint uten klubb da :-)

Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Men moren min var en gang med i syklubben "nålens hvile".

Skrevet

Ikke noe syklubb, kjerringklubb eller damemøter på meg.

Men jeg møter jo venninnene mine innimellom da, det bare har ikke noe navn og er ikke satt i system. Ser for meg at vi kanskje kan trenge det etter hvert når flere får barn og sånn.

Skrevet

Jeg er ikke med i noen syklubb el.lign. Var det en gang for mange år siden, men jeg følte etter hvert at vi utviklet oss i altfor forskjellig retning, så jeg trakk meg ut.

Skrevet

Ikke jeg. Er reserve på 2 Bonko-lag, så innimellom får jeg luftet meg litt likevel...

Skrevet

Jeg er ikke med og har aldri vært. Men søster snakket om at hun ville starte en såkalt forening. For siddiser i Oslo. Så foreløpig har hun tenkt at hun og jeg, og to venninner av henne fra stvg (som forøvrig ikke kjenner hverandre) kunne møttes ca en gang i måneden, spise middag og ... ja.. prate sammen. Men hun har ikke nevnt det for de andre ennå, så intet er sikkert. Jeg hadde nok uansett sett mer på det som et ork enn kos, og hadde nok for det meste bare sittet og smilt og nikket. Sosial angst og sånn. Tør ikke si så mye :P

Skrevet

Ikke jeg. Er reserve på 2 Bonko-lag, så innimellom får jeg luftet meg litt likevel...

2? Er det vanlig med bonko? Mor er med på sånn, og det var ei venninne av henne fra usa som startet det. Trodde det var noe amerikansk greier som ingen andre visste hva var hehe. Å, gud, som de damene kan skrike!

Skrevet

Jeg er ikke med på noe sånt. Det har jeg heller aldri vært

Skrevet

Jeg er ikke med på noe sånt. Det har jeg heller aldri vært

Var i syklubb i sjette klasse, tror jeg. I noen måneder.

:)

Skrevet

2? Er det vanlig med bonko? Mor er med på sånn, og det var ei venninne av henne fra usa som startet det. Trodde det var noe amerikansk greier som ingen andre visste hva var hehe. Å, gud, som de damene kan skrike!

hva er bonko?

Gjest Elextra
Skrevet

Er med i en lesesirkel, som passer meg bedre enn syklubb. Men formålet med de to typene "klubber" er vel omtrent det samme: Det viktigste er det sosiale, maten og vinen :-).

Bøkene danner dessuten et godt grunnlag for gode samtaler.

Skrevet

Jeg er ikke med i noen "syklubb", selv om jeg har inntrykk av at de fleste rundt meg er det.

Det er vel helst arbeidssituasjonen min som ikke tillater det....mye reising og ureglmessige arbeidstider.

Skrevet

hva er bonko?

Sånn var det jeg trodde det skulle være, ja :) At folk ikke har hørt om det. Jeg har iallefall aldri hørt om det i andre sammenhenger enn mors bonko-klubb.

det er visst noe terningsspill greier.

Skrevet

Nei, jeg er ikke med på noe sånt. "Rødstrømpa" i meg får fnatt av syklubber. Bare navnet i seg selv får meg til å se rødt ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syklubb, nei! Men vi er noen damer som har en dataklubb annen hver uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...