Gå til innhold

Noen uten syklubb her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i alle fall ikke med i noen syklubb. Ikke er jeg - eller har jeg - vært med i vinklubb heller. Og ikke bokklubb. Heller ikke blodklubb.

Har rett og slett aldri vært med i en klubb ...

Men det kan jo hende at livet hadde vært rikere om jeg hadde vært aktiv i en fallskjermklubb e.l.

Kven kveit?

Videoannonse
Annonse
Gjest heffalumpen
Skrevet

Skulle gjerne vært det nå, men ikke mer enn 1 g. pr. mnd. toppen. Og kanskje en oval helg i året. Men ikke for mange jenter, da blir det masete.

Var det i gymnas/studenttida, men ikke 'sy-' da.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke jeg hvertfall.. Syklubb var noe muttern dreiv med engang på åttitallet, husker jeg.

Gjest girl with no name
Skrevet

Syklubb eller jenteklubb eller kall det hva du vil! Er med i to forskjellige jeg.

Gjest Ikke jeg vaffal
Skrevet

Jeg er ikke med i noen som helst fast samling, og har aldri vært det heller :)

Skrevet

2? Er det vanlig med bonko? Mor er med på sånn, og det var ei venninne av henne fra usa som startet det. Trodde det var noe amerikansk greier som ingen andre visste hva var hehe. Å, gud, som de damene kan skrike!

He, he. Her jeg bor er det veldig vanlig med Bonko. Jeg synes det er kjekt å være reserve, for jeg har ikke bestandig mulighet til å være med. Men spillet er kjempemorsomt, og vi kan nok skrike vi også!!!!

Skrevet

Er ikke med i noen klubb, men kunne tenke meg det pga det sosiale med det.

Noen i Sarpsborg område som blir med??

Evnt ide til hvilken type klubb??

Skrevet

Jeg er ikke med i noen klubb, men treffer venninner en gang i blant uten noe fast regelmessig mønster mht tid og sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...