Gå til innhold

alt vi ikke bør gjøre:

Gjest for min del,er det å røyke

Anbefalte innlegg

Gjest for min del,er det å røyke
Skrevet

hva gjør du ,som du ikke bør?

Videoannonse
Annonse
Gjest Røykeslutt har også konsekvenser...
Skrevet

Biter negler og spiser is!

Skrevet

Biter negler og spiser is!

spiser for mye sjokolade...

Skrevet

Jeg tror ikke jeg gjør så fryktelig mye galt for tida; å rive neglebånd er vel min største last. Det er vel mer spørsmål om hva jeg _ikke_ gjør, men som jeg burde gjøre; sånn f.eks. å bevege legemet litt innimellom.

Jeg har nettopp kommet i fast jobb, og når første lønning kommer inn på konto melder jeg meg inn på treningsstudio. Trur eg. ;)

Gjest Debra irl
Skrevet

Det er mange ting jeg ikke burde gjøre.

hmmm. Det jeg burde slutte med aller først er å røyke.

Hadde vært fint å slutte med kraftuttrykk også.

Skrevet

Spise for lite, jobber for mye, sover for lite..

Gjest fortsatt narkoman
Skrevet

Jeg tror ikke jeg gjør så fryktelig mye galt for tida; å rive neglebånd er vel min største last. Det er vel mer spørsmål om hva jeg _ikke_ gjør, men som jeg burde gjøre; sånn f.eks. å bevege legemet litt innimellom.

Jeg har nettopp kommet i fast jobb, og når første lønning kommer inn på konto melder jeg meg inn på treningsstudio. Trur eg. ;)

Du var jo en gang treningsnarkoman. Hva er skjedd?

Skrevet

Du var jo en gang treningsnarkoman. Hva er skjedd?

Skylder på ungene, jeg. :P

Jeg er egentlig mer vanemenneske enn treningsnarkoman - det var rett og slett en rutine før, å trene en gang eller to om dagen. Nå har rutinen blitt å være hjemme med ungene, og den har søren meg vært verre bryte enn jeg hadde trodd...

Gjest fortsatt narkoman
Skrevet

Skylder på ungene, jeg. :P

Jeg er egentlig mer vanemenneske enn treningsnarkoman - det var rett og slett en rutine før, å trene en gang eller to om dagen. Nå har rutinen blitt å være hjemme med ungene, og den har søren meg vært verre bryte enn jeg hadde trodd...

OK, da så. Stå på!

Skrevet

Røyker og sover for lite. Ingen overraskelse for de fleste her inne.

Gjest Calóni
Skrevet

Røyker og sover for lite. Ingen overraskelse for de fleste her inne.

Røyker du for lite? *fnise*

Skrevet

Spiser for uregelmessig, altfor glad i sjokolade og pepsi max, trener sjeldent...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...