Gå til innhold

Kjole i kirken?

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Er bedt til kaffe i bryllup,men skal tidligere på dagen i kirken. Det er meningen at man bruker kjole/dress i kirken også vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det ingen som ser - men det kan jo være praktisk å slippe å skifte så mye :)

Gjest gudiner
Skrevet

Ja, men ofte noe annet enn i selve bryllupsfesten da.

Gjest Elextra
Skrevet

Skal middagsgjestene gå rett fra vielsen til festen? I så fall har jo de finstasen på, og jeg synes du burde det samme.

Er det mange timer i mellom, og mest praktisk for deg å vente med å skifte, burde ikke det være noe problem heller.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Skal middagsgjestene gå rett fra vielsen til festen? I så fall har jo de finstasen på, og jeg synes du burde det samme.

Er det mange timer i mellom, og mest praktisk for deg å vente med å skifte, burde ikke det være noe problem heller.

Ja,middagsgjestene skal gå rett til middagen. Hmm.. må jeg finne enda et nytt antrekk til kirken nå da?

Skrevet

Ja,middagsgjestene skal gå rett til middagen. Hmm.. må jeg finne enda et nytt antrekk til kirken nå da?

neida!

Gjest soljenta_83
Skrevet

neida!

Da tar jeg samme kjolen jeg. Må hjem å skifte om uansett om jeg har den kjolen eller noe annet,så da kan jeg like så godt få brukt kjolen litt mer når jeg har kjøpt den til den anledningen :)

Skrevet

Jeg er vant til at man kan troppe opp i vanlige (litt pene) klær i kirken dersom man ikke skal rett til bryllupsfesten etterpå.

Skrevet

Det er det ingen som ser - men det kan jo være praktisk å slippe å skifte så mye :)

Jeg så GODT at noen kaffegjester bare kom i shorts og t-skjorte..... :-(

Kunne jo ha hatt på seg noe _litt_ penere, da, selv om det var en varm dag....

Skrevet

Jeg så GODT at noen kaffegjester bare kom i shorts og t-skjorte..... :-(

Kunne jo ha hatt på seg noe _litt_ penere, da, selv om det var en varm dag....

Ja, shorts og fx jeans bør man spare seg for i kirken. En pen t-skjorte (uten reklametrykk eller grelle mønstre) og en vanlig bukse (men altså ikke jeans etter min mening) er passende upyntet antrekk for kaffegjester og andre tilskuere i kirken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...