Gå til innhold

Er det alle unge jenters drøm å gifte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars fyr som manner seg opp med andre ord...

"liker a' den her... eller den... eller den"

*lol*

Jeg hadde daua...:) og det vet han, han er ikke typen heller -men mannen til søstra mi hadde et sånt opplegg med middag på en flott restaurant i en annen by og eske med ring og greier - som sagt, jeg hadde daua! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som er galt med deg er at du tror det er normalen at jenter er besatt av bryllup..

Skrevet

Neida, jeg er 22 og tenker akkurat det samme..... Jeg liker å tenke at det er helt normalt, men kan godt være vi er freaks! :D

Skrevet

Det eneste som er galt med deg er at du tror det er normalen at jenter er besatt av bryllup..

Det tror jeg også.

Skrevet

Jeg hadde daua...:) og det vet han, han er ikke typen heller -men mannen til søstra mi hadde et sånt opplegg med middag på en flott restaurant i en annen by og eske med ring og greier - som sagt, jeg hadde daua! hehe

Jeg tror Gubben heller hadde daua enn å fridd i all offentlighet med roser i munnen på restaurant.

Men gift ble vi:-)

Og nå har vi vært gift i over 15 år... Rart å tenke på...

Vi som er så unge - hoho.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har sambo, snart 2 barn, vi har rekkehus sammen og bil, men gifte oss? Næsj, det har jeg ikke no lyst til.

Jeg har aldri hatt noen drøm om å gifte meg.

Skrevet

Jeg tror Gubben heller hadde daua enn å fridd i all offentlighet med roser i munnen på restaurant.

Men gift ble vi:-)

Og nå har vi vært gift i over 15 år... Rart å tenke på...

Vi som er så unge - hoho.

Jeg er jo nærmest for nygift å regne jeg -vi hadde 4 år i juni ;) -men har bodd sammen i over 12 år da :)

Skrevet

Har heller aldri hatt noen drøm om å gifte meg. Hvis det skal skje en gang i fremtiden, så blir det nok ikke et tradisjonellt kirkebryllup, men heller giftemål i utlandet med evt bare forlovere.

Det kan godt hende du forandrer syn på det når du møter en mann som er riktig for deg. Er mindere enn et år siden jeg satt sammen med ei venninne som fortalte at hun aldri orket å innlede et forhold igjen, hun hadde det så bra som singel. Nå sitter hun gravid og har nylig kjøpt seg hus til 2,5 mill sammen med sin samboer. Så ting kan enderes fort ja :-)

Skrevet

Jeg hadde aldri noen stor drøm om å gifte meg - før jeg møtte han jeg hadde lyst til å gifte meg med. Da ble det svært hyggelig. ;o)

Skrevet

Jeg er jo nærmest for nygift å regne jeg -vi hadde 4 år i juni ;) -men har bodd sammen i over 12 år da :)

Synes det er bra det ikke bare er vårs som holder ut. Nesten ingen av våre jevnaldrende venner er sammen lengre... Vi begynner å bli de unormale som ikke er skilt.

Snodig:-)

Skrevet

Synes det er bra det ikke bare er vårs som holder ut. Nesten ingen av våre jevnaldrende venner er sammen lengre... Vi begynner å bli de unormale som ikke er skilt.

Snodig:-)

Jeg skilte meg for 13 år siden etter 13 år..., og er nå i det 13.året med 2.forsøk - hehe.

Skrevet

Jeg skilte meg for 13 år siden etter 13 år..., og er nå i det 13.året med 2.forsøk - hehe.

Ingen vibber for tallet 13, håper jeg - hehe.

Skrevet

Ingen vibber for tallet 13, håper jeg - hehe.

SKUHUMMELT!

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Ser du har fått mange svar av samme typen, men jeg er da altså litt motsatt! :-)

Jeg ønsker å få være prinsesse for en dag! Jeg ønsker å få kunne "rope det ut" til hele værden: her er vi! vi to ønsker å være sammen livet ut!

Men det er vel bare meg... har ikke noen grunn til at jeg ønsker dette! Ønsker at vi skal ha en slags overgang fra å "bare" være kjærester til å være ektefolk, en slags bekreftelse hvis dere forstår hva jeg mener! Vanskelig å forklare det her...

Og jeg vil helst gifte meg i kirken eller ute. Og så vil jeg ha masse venner i selskapet, og kanskje ikke så mye slekt. jeg ønsker ikke å måtte bruke masse penger på det, men slik jeg ønsker meg det så blir det nok en del. Overkommelig, men likevel en god del penger!

Skrevet

Finnes ikke noe galt med deg - det er helt OK å ikke ville ha et stort bryllup! Vi mennesker er heldigvis forskjellig skrudd sammen :-)

Kjenner en som gifta seg på en ferietur (det var planlagt alle papirer i orden, tid bestillt etc) - de tusla inn i shorts og t-skjorte, gjorde unna sermonien - og dro og surfet etterpå... Og ingen visste at de var gift før nesten ett år senere.

Jeg synes dere skal ta det slik dere vil - om dere velger å gifte dere eller ikke. om dere velger å gifte dere, så kan dere om ønsket ha en enkel seremoni borgelig, og så gjøre så mye oppstuss etterpå som dere selv vil - fra ingenting til kjempefest.

For poenget med et ekteskap er jo ikke selve brylluppet - det er jo resten av livet sammen - alle hverdagene og alle høytidsdagene deretter.

Skrevet

Jo, men det blir som sagt meningsløst for meg. Jeg forstår behovet for en sermoni når det har sammenheng med religion. Når det ikke har det, hva skal jeg bruke sermonien til? Love noe jeg ikke aner om jeg kan holde?

I en humanetisk vielse lover man ikke å holde sammen til døden - men å elske og respektere hverandre her og nå. Ikke noe løfte man ikke vet om man kan holde.

Skrevet

I en humanetisk vielse lover man ikke å holde sammen til døden - men å elske og respektere hverandre her og nå. Ikke noe løfte man ikke vet om man kan holde.

Åh, så bra da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...