Gå til innhold

Navn på kinofilm

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Det har kommet en film på kino nå som omhandler det ene flyet 11. september, der hvor de klarte å overmanne kaprerne. Hva heter denne filmen? Noen som vet?

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo som den filmen når jeg leser omtalen hos NRK, men den tittelen finnes jo ikke på filmweb.no? Andre her foreslår United 93, kan den ha to navn?

Det er neppe samme film, hvis du ser på filmweb står det at de har bevisst brukt ukjente skuespillere, noe man ikke kan si Nicholas Cage er.

Skrevet

Det virker jo som den filmen når jeg leser omtalen hos NRK, men den tittelen finnes jo ikke på filmweb.no? Andre her foreslår United 93, kan den ha to navn?

Det er to forskjellige regissører.

United93 har ukjente skuespillere mens World Trade Center har bl.a Nicholas Cage som skuespiller.

Så det er nok to forskjellige filmer ja.

Hvem av dem som er den du mener er jeg dog ikke sikker på.

Gjest Calóni
Skrevet

Det er neppe samme film, hvis du ser på filmweb står det at de har bevisst brukt ukjente skuespillere, noe man ikke kan si Nicholas Cage er.

Hm...

Situasjon:

En jeg kjenner ønsker at jeg skal ta med meg han på kino (kan ikke gå alene). Han vil se "den der filmen fra 11. september med det flyet hvor det klarte å overmanne kaprerne" som går på et kinosenter her hver ettermiddag for tiden. Når jeg kikker på filmwebs sider er det United 93 som virker mest sannsynlig, mens "World Trade Center" ikke finnes.

Da virker det vel mest sannsynlig at det er United 93..?

Skrevet

og jeg synes den var kjempekjedelig :o(

De kunne jo ikke akkurat lage en annen slutt og sånn da.....?

Skrevet

Hm...

Situasjon:

En jeg kjenner ønsker at jeg skal ta med meg han på kino (kan ikke gå alene). Han vil se "den der filmen fra 11. september med det flyet hvor det klarte å overmanne kaprerne" som går på et kinosenter her hver ettermiddag for tiden. Når jeg kikker på filmwebs sider er det United 93 som virker mest sannsynlig, mens "World Trade Center" ikke finnes.

På kinoen "min" så er det bare united 93 som går iallefall.

Skrevet

Hm...

Situasjon:

Det er helt sikkert den.

Gjest Calóni
Skrevet

Det er helt sikkert den.

Da satser jeg på det, og skylder på dere :D

Skrevet

Hm...

Situasjon:

Da er det sikkert den.

Skrevet

United 93, og jeg fant den innmari interessant! Skalv da jeg kom ut derfra. Filmen er vel kanskje ikke noen god underholdningsfilm i seg selv, men hvis man har i bakhodet at dette virkelig skjedde for fem år siden, gjør den sterkt inntrykk!

Skrevet

De kunne jo ikke akkurat lage en annen slutt og sånn da.....?

Det er klart men 47 minutter bare inne i et kontrolltårn og folk som løper rundt og kikker på skjermer, ble i kjedeligste laget. Så var det litt handling og så var det kontrolltårnet igjen.

KJEDELIG :o)

Gjest Calóni
Skrevet

United 93, og jeg fant den innmari interessant! Skalv da jeg kom ut derfra. Filmen er vel kanskje ikke noen god underholdningsfilm i seg selv, men hvis man har i bakhodet at dette virkelig skjedde for fem år siden, gjør den sterkt inntrykk!

Må man holde lommetørklet klart, altså?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...