Gjest motløs Skrevet 7. april 2001 Del Skrevet 7. april 2001 Jeg har en forbaska bilring rett over midjen. Der legger alt seg. Jeg er glad i mat. Men alt annet er bra, unntatt denne bilringen. Hvordan kan jeg være sikker på at bilringen blir borte og ikke det andre som jeg vil beholde, om jeg begynner med 1 times joggetur annenhver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei, jogging trenger ikke å fjerne fett i det hele tatt. Da er du nødt til å passe på kostholdet sammen med økt fysisk aktivitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bicepsxl Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei, jogging trenger ikke å fjerne fett i det hele tatt. Da er du nødt til å passe på kostholdet sammen med økt fysisk aktivitet. Du finner noen tips om fettforbrenning på http://www.tren-hardt.com Flere kommer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.