Gå til innhold

SKRIK! Vi har glemt å grille i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få spørre hvilken grill da?

Vi har akkurat fått veranda, og da må grill kjøpes.

Og jeg skulle gjerne hatt noe som jeg også kan beherske! ;-)

Vi har på 4 året nå en som var på salg på Plantasjen. http://www.plantasjen.no/produkter/GRILL.PDF

den til 1298,- Omega 250 - på side 2. helt grei!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• morsan

4

• citygirl

4

• Hønemoren

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hos oss er grilling kvinnfolkarbe' som all annen matlaging - men han vasker og skrubber grillen da .)

Her i huset er vi akkurat som i den reklamefilmen med "it's a man's world" - han står og flipper på kottisene mens hun dekker bordet, lager salat osv osv.....;-)

Skrevet

Her i huset er vi akkurat som i den reklamefilmen med "it's a man's world" - han står og flipper på kottisene mens hun dekker bordet, lager salat osv osv.....;-)

Jeg gjør ALT jeg :) Han er bortskjemt matveien....men så gjør i grunn han alt det som er kjedelig da .)

Gjest Shira12
Skrevet

Vi har på 4 året nå en som var på salg på Plantasjen. http://www.plantasjen.no/produkter/GRILL.PDF

den til 1298,- Omega 250 - på side 2. helt grei!

Eneste kravet jeg har i grunn, er at den er enkel og bruke ;-)

Men jeg er redd for at sambo kanskje har litt andre krav enn meg...Takk for link!

Dæven, de hadde jo grill til 30 tusen! Noen som kjøper det da?

Skrevet

Jeg gjør ALT jeg :) Han er bortskjemt matveien....men så gjør i grunn han alt det som er kjedelig da .)

Den store, store fordelen ved å ta "man's world"-trikset, er at jeg da kan konsentrere meg fullt og helt om å lage all verdens tilbehør. Jeg har gjort alt innimellom, men da bør jeg helst ha tid til å lage ferdig alt tilbehøret før grillingen tar til.

Skrevet

Hehe, ja kanskje det burde blitt en bitteliten bok av det?

"Sommer'n jeg fyllte diesel"

Den har jo Arne Hjeltnes gitt ut før deg, flisa. :)

Skrevet

Kan jeg få spørre hvilken grill da?

Vi har akkurat fått veranda, og da må grill kjøpes.

Og jeg skulle gjerne hatt noe som jeg også kan beherske! ;-)

Skal vi se. Landmann 12259 heter den. Husker ikke pris eller noe, ikke hvor vi kjøpte den engang.

Skrevet

... men er det så enkelt at Herr Org derved kan gjøre alt det andre? ;-)

Det er som regel Herr Org som griller. Orga ordner med innkjøp, renskjæring av kjøtt, krydring + alt tilbehør. Og rengjøring/ oppvask etterpå.

Så det herr Org gjør: legger på kjøttet, snur det og tar det av når det er ferdig.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Men grilla mais! og hvitvina! og pleddet!...og svære krus med kaffi!

Rødvin, kaffi m/bailis, og kanskje et pledd. Men spar meg for den kvalme grilla maisen!!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Eneste kravet jeg har i grunn, er at den er enkel og bruke ;-)

Men jeg er redd for at sambo kanskje har litt andre krav enn meg...Takk for link!

Dæven, de hadde jo grill til 30 tusen! Noen som kjøper det da?

Hadde jeg hatt en grill til 30 tusen ville jeg følt meg forplikta til å grille hver dag, HELE året:o)

Skrevet

Det er som regel Herr Org som griller. Orga ordner med innkjøp, renskjæring av kjøtt, krydring + alt tilbehør. Og rengjøring/ oppvask etterpå.

Så det herr Org gjør: legger på kjøttet, snur det og tar det av når det er ferdig.

... Og får skrytet fra alle gjestene, slik som i nevnte reklamefilm? ;-)

Våre venner og bekjente skjønner heldigvis hvor landet ligger og takker den som har gjort _mest_! ;-)

Skrevet

Hadde jeg hatt en grill til 30 tusen ville jeg følt meg forplikta til å grille hver dag, HELE året:o)

...og opp til flere ganger om dagen...:-)

Petrine Eiffel
Skrevet

Vi glemte å bade i år vi!! Det er enda verre med den knallfine sommeren vi har hatt!

Gjest abrahamsen
Skrevet

...og opp til flere ganger om dagen...:-)

Grilling til froksost, lunsj, middag og kvelds.

Skrevet

Grilling til froksost, lunsj, middag og kvelds.

Minst! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...