Gå til innhold

SKRIK! Vi har glemt å grille i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi glemte å bade i år vi!! Det er enda verre med den knallfine sommeren vi har hatt!

Glemte å bade!? I år har til log med jeg badet og det må være flere år siden omtrent!

Vi drar ut med båten (liten åpen båt med påhengs) og bader fra den. Ligger på grunna hvor vi kan vasse rundt båten eller legger oss litt lengre ut hvor vi kan hoppe fra båten. Og le oss fordervet av hverandres mer eller mindre elegante forsøk på å komme seg alene opp i båten igjen etterpå... ;o) Ligger på hver vår tofte og ser på himmelen og småprater om alt mulig. Koooos....!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• morsan

4

• citygirl

4

• Hønemoren

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Skal vi se. Landmann 12259 heter den. Husker ikke pris eller noe, ikke hvor vi kjøpte den engang.

Noterer meg navnet jeg, så får vi ta en tur en dag og kikke på griller :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hadde jeg hatt en grill til 30 tusen ville jeg følt meg forplikta til å grille hver dag, HELE året:o)

Jeg vet ikke om jeg hadde turt og brukt en så dyr grill jeg...

Skrevet

Vi glemte å bade i år vi!! Det er enda verre med den knallfine sommeren vi har hatt!

Vi rakk en gang på Jeløya og en gang i Atlanterhavet! hehe. rart det skal være så vanskelig å få presset inn sånt som er så herlig!

Skrevet

Det har nok blitt for mye laks i fløte. ;-)

Ja, mon det! :)

Skrevet

Ser du har fått det med deg: du har ikke glemt å grille i år, du er bare litt forsinket.

Forige vinter fyrte vi i stubber i hagen (som skal bort) og grillet pølser mang en gang. Vi fortsetter i år, så her driver vi med helårsgrilling. Min favoritt i år var scampi på grillen.

Skrevet

...dere må ha blitt senile.

Vi bare surrer rundt og flytter ting.

Skrevet

Den har jo Arne Hjeltnes gitt ut før deg, flisa. :)

Det var da utrolig frekt!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde turt og brukt en så dyr grill jeg...

Nei den skulle bare stått på stas. Slilt den litt slik at naboen såg den. Hadde gått to uker og de ville hatt en grill til 40 000;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Nei den skulle bare stått på stas. Slilt den litt slik at naboen såg den. Hadde gått to uker og de ville hatt en grill til 40 000;o)

Vi kunne ikke ha fjernet prislappen, den må stå slik at alle legger merke til den.

Har jeg først kjøpt noe så dyrt, så skal jaggu alle se det! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det glemte jeg også, gitt. Det er jo ikke for sent ennå da, forhåpentlig skal vi til syden i november. :)

Skrevet

Det var da utrolig frekt!

Ja, hadde det ikke vært for at han bor i USA, så kunne vi gitt ham et rapp!

Skrevet

Det glemte jeg også, gitt. Det er jo ikke for sent ennå da, forhåpentlig skal vi til syden i november. :)

Det skal jeg også :) Gran Canaria, 28.november

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det skal jeg også :) Gran Canaria, 28.november

Vet ikke helt hvor vi skal ennå, men satser på Tenerife eller noe sånt i uke 44 og 45. Det skal bli så DEILIG! :D

Gjest abrahamsen
Skrevet

Vi kunne ikke ha fjernet prislappen, den må stå slik at alle legger merke til den.

Har jeg først kjøpt noe så dyrt, så skal jaggu alle se det! ;-)

He he, helt klart;o)

Dvs, jeg ville nok vært rimelig flau over å eie noe såå dyrt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...