Gå til innhold

Sunn kveldsmat og smoothie-oppskrift med lite kalorier?

Anbefalte innlegg

Gjest slanker`n

Vil ikke ha brød eller knekkebrød til kveldsmat siden jeg spiser så mye brød ellers. Hva kan jeg lage til kvelds som er sunt og godt? Slanker meg, så må inneholde lite kalorier.

Hvordan lage smoothie med lite kalorier? kan jeg erstatte kveldmaten med en smoothie med friske bær og yougurt naturell kanskje? Eller blir det surt?

Fortsetter under...

Du kan bruke naturell, men om du vil ha litt smak, så synes jeg vanilje gjør seg veldig i smoothies.

Tine Sans Vanilje, eller Mild og lett vanilje, eller ulike 0,1%-yoghurter (Tine eller Yoplait, sistnevnte bruker fruktose istedenfor sukker). Vanilje-kesam kan også brukes, men inneholder litt sukker. Du kan jo prøve deg litt fram? Og om du vil vite mer om de ulike typene yoghurt osv, så kan du jo se på Tines sider, eller på de andre yoghurt-produsentene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...