Gå til innhold

Er islamisme truende eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når somaliere skal sendes hjem til Somalia, så er islamisme veldig truende og vi tør ikke sende dem hjem.

Når islamister har sitt virke i Norge, så er det ikke truende, da er de berikere av det norske samfunn?

En politiker i Norge sier at "Endelig er vi på vei mot en løsning i Somalia" da han får vite at sharialover er under innføring der.

Er det ikke den samme islamismen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All -isme er både truende og ondt, og skal hverken aksepteres eller respekteres.

".........................................."

Skrevet

All -isme er både truende og ondt, og skal hverken aksepteres eller respekteres.

Bilisme også?

Skrevet

Bilisme også?

Definitivt. I det minste er det ihvertfall jævlig farlige greier. Det dør f.eks mange flere i norge av bil-isme enn islam-isme hvert år.

"........................................."

Skrevet

Litt av mitt poeng er at den historisk forandrer seg etter hvor mye makt den oppnår.

I Afganistan ble den motatt med glede, helt til islamistene innførte så mye tvang, ufrihet og vold at folk heller ville ha krimialiteten og krigen tilbake.

I Somalia har den to ansikter: den harde og brutale innfører shariadomstoler og den milde står for PR.

Profeten oppfordrer til lureri i versene som handler om da han lurte islams fiender.

Skrevet

Bilisme også?

Botulisme er direkte farlig.

Syklisme kan være irriterende for bilisme

:-)

isme

(av gr. -ismos, via lat. -ismus og fr. -isme), retning innen filosofi, kunst, litteratur, politikk etc. som ender på -isme.

Skrevet

vil det bety at alle somaliere , uansett om de er fra et området som i dag regnes som utrygt kan bli sendt tilbake dit?

Skrevet

Botulisme er direkte farlig.

Syklisme kan være irriterende for bilisme

:-)

isme

(av gr. -ismos, via lat. -ismus og fr. -isme), retning innen filosofi, kunst, litteratur, politikk etc. som ender på -isme.

fanatisme er vel blant det farligste

Skrevet

vil det bety at alle somaliere , uansett om de er fra et området som i dag regnes som utrygt kan bli sendt tilbake dit?

Det er et åpent spørsmål.

Poenget er at det er farlig i noens øyne og ufarlig i andres.

Skrevet

fanatisme er vel blant det farligste

Fanatisk syklisme?

Skrevet

Fanatisk syklisme?

Ja, f.eks det. Kan du ikke se de for deg der de sykler avgårde. Nitramper og stive i blikket. De ser hverken til høyre eller venstre og blåser i om de kjører på noen. Skader de noen uskyldige underveis, gjør det ikkeno. De har i hvertfall fått gjort det de ville, syklet.

Skrevet

Hver gang jeg ser nicket ditt, så er det under innlegg med liknende innhold. Merkelig det der.

Skrevet

Hver gang jeg ser nicket ditt, så er det under innlegg med liknende innhold. Merkelig det der.

Da har du et for sterkt fokus på "slike ting"? Ellers så skriver jeg om mye annet også. 95% er utenfor dette emnet, hvis du gidder se etter.

Jeg elsker innlegg som prøver å ilegge meg hovedfokus på noe jeg ikke prioriterer.

I dag er det forresten katter og grevlinghunder. Jeg har en av hver på besøk.

De som ikke gidder se dypere i meg, de driter jeg i. Som Flisa sier.

Skrevet

vigrid er mot jøder og negre og alt annet - hehe

Jeg syns vigrid, eller hva de kaller seg, bør lære å knytte skolissene før de lager nettsider og åpner kjeften. Men det er en kultur det også, å ikke like ting mener jeg. Jeg skal lage en side hvor jeg taler mot beinbrudd, psykopater og influensa, hvis du lover at det forandrer på noe.

Skrevet

Da har du et for sterkt fokus på "slike ting"? Ellers så skriver jeg om mye annet også. 95% er utenfor dette emnet, hvis du gidder se etter.

Jeg elsker innlegg som prøver å ilegge meg hovedfokus på noe jeg ikke prioriterer.

I dag er det forresten katter og grevlinghunder. Jeg har en av hver på besøk.

De som ikke gidder se dypere i meg, de driter jeg i. Som Flisa sier.

Så hyggelig. :) Lykke til på veien mot selvinnsikten.

Skrevet

Så hyggelig. :) Lykke til på veien mot selvinnsikten.

Jeg er et sort hull.

Gjest ikke  nick nå nei,(K)einstein
Skrevet

Jeg er et sort hull.

jeg finner deg meget spennende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...