Gå til innhold

Trenger link til hvor jeg kan kjøpe kinobiletter!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.filmweb.no

Litt utenom tema, men koster det fortsatt 10 kroner ekstra å bestille billetter på internett?

Det er så idiotisk. Nesten litt provoserende :)

Skrevet

www.filmweb.no

Litt utenom tema, men koster det fortsatt 10 kroner ekstra å bestille billetter på internett?

Skrevet

www.filmweb.no

Skrevet

Hvorfor spør du meg om det tre ganger? hehe

Men seriøst, en sånn løsning (programvare osv) har sikkert kostet litt å utvikle, så det er vel derfor man evt. betaler ekstra for det. Men jeg husker ikke om det er en tier ekstra fortsatt, jeg har ikke tenkt over det. Så ille fordyrende er det da tross alt ikke. Det koster mer å stå i telefonkø i en evighet for å bestille billetter på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...