thesaint Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 Hvor mye er det bra å trene i uka egentlig? Og hva er bra? Jeg trener styrke 3-4 ganger i uka, ville du heller anbefalt styrke 2 dager i uka + aerobic eller spinning 2 ganger i uka? får å få litt variasjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 Hei, Det kommer jo helt anpå hva dine mål er. Vi kan ikke svare deg over hva som er best når vi ikke vet det. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei, skal en trene slik kroppen helst vil ha det, så blir det hver dag, jevnt og i små doser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bicepsxl Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Tren det du føler er bra - Selv trener jeg KUN 3 ganger i uken og er mer enn stor nok :-) http://www.tren-hardt.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.