Gjest Magen Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 Bare lurer på om situps er oppskrytt,eller om det funker så bra som det sies? Hvor mange, og over hvor lang periode må jeg ta de for at jeg skal kunne se resultater? Og gjør rette situps noe med "nedre magen" eller bare "øvre"? Har hørt at man kan ta situps en spessiel måte for å fjerne "pule-håndtakene" har noen hørt om denne? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semafor Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Tja... til det du spør om er alt oppskrytt - bortsett fra å få vekk valpefettet INGEN, og jeg gjentar - INGEN, øvelse kan få vekk håndtaka dine. Bare en ting som gjelder - slank dem vekk. Ikke engang tenk på øvelser/metoder som er "spesielt effektive for å få vekk magefett". Områdebestemt slanking - glem det! Selvfølgelig skader det ikke å ta sit-ups, men det vil ikke gjøre noe med det primære problemet. Tren hardt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puncher Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Heisan! Som Semafor så sant skriver er hevedmetoden for å få fram synlig muskulatur på magen den samme for andre kroppsdeler - endring i kosthold. Så i tillegg til trening som tar sikte på å forbrenne fett, bør du også tenke på hav du spiser. Når det gjelder selve magetreningen er denne også viktig. Og det dreier seg ikke nødvendigvis bare om tradisjonelle situps. Etter min mening (basert på mange år med variert magetrening) er magetrening vanskelig og personavhengig. Men et grunnprinsipp er likevel konsentrasjon, tenk på at du bruker musklene i magen når du gjennomfører øvelsene. Jeg har sett nok av eksempler på folk som går igjennom magetreningen i høyt tempo og bruker hele kroppen i prosessen. Rette, tradisjonelle situps har best effekt på den øvre delen. For å trene den nedre delen, som ofte oppfattes som vanskeligst, må du (igjen) bruke de musklene, og tenke på at du gjør det. Det finnes enkle øvelser for å trene denne "delen". Fortvil ikke, men du må være forberedt på å slite litt dersom du ønsker resultater, og de kommer med hard innsats. PS Se opp for "rare" øvelser og tips, for de er det mange av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei, sit-ups er en veldig bra øvelse. Men den fjerner ikke fett. Det er det bare slanking som gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.